Skip to main content

Hoi, vandaag toen ik veldwerk deed voor aardrijkskunde, kwam ik 2 jongens tegen van rond 18 jaar denk ik. Ik zat op de fiets, toen ineens 2 jongens zeiden hey, mag ik je snap en ik antwoordde met nee, ik heb geen snapchat, ik schaamde me echt heel erg om dat te zeggen. Maar de vraag is: is dit een soort van manier om meisjes te versieren ofzo? 2 jongens van achtien ongeveer tegenover een meisje van 14. Ehm twijfels.

Zeepsopje

Hoi @Zeepsopje,

Ik snap je verwarring.

Ik maak dat namelijk ook vaak mee vooral als ik naar huis fiets en dan zeg ik ook dat ik geen Snapchat heb en dat ik hun ook niet hoef. Ik denk zelf vooral dat het gewoon pubergedrag is om stoer te zijn. Van kijk ik vraag een meisje haar snap, maar dat is niet eens stoer. Ik negeer het meestal en dat is de tip die ik jou ook wil geven. Gewoon focussen op jouw leven en niet op dat soort jongens.

Liefs,

EmmakokfanEva.

Heyy,

nee best wel veel jongens doen dit, maar volgens mij is het niet echt een manier van versieren.

byee

Wat dan wel?

Hoi @Zeepsopje,

Het is een van de manieren om cool te doen in de puberteit van jongens. Ik heb ook vaak dat ze ene high five willen en ik wil dat dan niet en dat doen ze ook omdat ze denken dat ze cool zijn.

Liefs,

EmmakokfanEva 

Reageer