Skip to main content

Hoiii,

dit is het gevolg op mijn andere 2 topics.

Sorry voor late bericht ik had gisteren ook al geprobeerd maar blijkbaar is niet alles goed gegaan en maak ik er nu nog een.

Ik heb echt een superleuke avond gehad bij het wedstrijdzwemmen en het meisje volgensmij ook. Heel vaak krijgen we ook een beetje Theorie aan de kant en dan moeten we dus even wachten en soms moet de trainster er iets bij pakken en dan gaan wij (meisje en ik) altijd iets samen doen. of onder water iets van trucjes ofzo of elkaar met water onderspetteren (ik weet, heel kinderachtig maar wel leuk😅). en ze moet dan ook heel veel lachen. 

Ergens aan het einde van de training (denk 10 minuten voor t einde) heb ik aan haar nonchalant gevraagd van: “trouwens, heb jij snap?” en toen zei ze:  “nee” (heel sip). dus ik vraag van: “en whatsapp?” toen zei ze van: “ja, dat heb ik wel.. hoezo?” 

om eerlijk te zijn wist ik niet prc goed hoe ik hier op moest reageren en heb toen beetje ontwijkend gereageerd van oh dat leuk me leuk om dan samen een groepsapp te maken met alleen ons team (van alle teams samen is al een groepsapp nmlk). Ik durfde niet te vertellen dat ik echt specifiek haar nummer wilde hebben.

Toen heb ik gevraag toen we samen de spullen op moesten ruimen van heb jij je telefoon bij je? Nou dat had ze helaas niet en ze wist haar nummer ook niet uit haar hoofd, dus zei ze van, ik neem mijn telefoon volgende training (aankomende maandag) wel mee, als ik er aan denk. dus daar ben ik al super blij mee.

En stel ze vergeet het neem ik wel papier mee en schrijf ik mijn eigen nummer op want ik ken de mijne wel uit mijn hoofd dan kan zij mijn nummer toevoegen op whatsapp.

Of ik nou verliefd op haar ben? ik weet het niet hoor. Ze heeft iets wat mij heel erg aantrekt en waardoor ik haar super graag een knuffel wil geven en ze is ook echt wel een leuke meid daar niet van maar toch, ik ken haar nog niet zo lang en weet niet of ik haar dan ook al echt leuk vind..

Heel veel liefs,

Anoniemeboy14

Mooi om te horen!


Hoii, @ItzJustin,

Ik, vraag me dus af of ik nou wel of niet verliefd ben op haar. weet jij miss hoe ik daar het beste achter kan komen?


Goede vraag, tja..

Je vind haar denk ik ook leuk vanwege zowel innerlijk als uiterlijk, het kan zo zijn dat je haar oprecht leuk vind en verliefd bent op haar, maar alleen jij kan dat echt zeggen. Denk je vaak aan haar, is ze belangrijk voor je? Een knuffel geven is vaak wel een teken dat je verliefd bent op iemand, ik wil dat ook bij mijn crush waar ik echt verliefd op bent.

Misschien dat je haar gewoon beter moet leren kennen? En dat het daarom nog wat ingewikkeld is.

Wat denk jij? Laat mij sowieso natuurlijk weten hoe het gaat of of je nog vragen hebt.

Vind het echt tof dat je updates aan het geven bent

Groetjes ItzJustin 😀


Hoii @ItzJustin ,

Ja ik denk wel veel aan haar opzich denk ik, vaker dan aan andere meiden en andere dingen waar ik vaak aan denk dus ja. of ze belangrijk voor me is? tja dat weet ik dus niet ik denk het wel hoor.  Ik wil haar echt graag een knuffel geven, maar toch voelt t ook gek want ik ken haar helemaal niet zo heeel goed en toch word ik zo door haar aangetrokken ofz.

Ik hoop dat ik haar beter mag leren kennen, ze lijkt me wel een echt lief meisje, ja ik denk ook dat het daardoor wat ingewikkeld is.

Trouwens, ik heb als het goed is net een nieuw topic gemaakt (weet niet wanneer die online komt maar die gaat dus over deze avond en ik d8 echt zo bij mezelf, mijn dag zou echt compleet zijn als ik haar nu een knuffel zou geven of gewoon dat ze in mijn armen ligt op bed/de bank. 

Ik laat maandag nog wel weten hoe het gegaan is👍

Groetjes terugg,

heel veel liefs,

Anoniemeboy14


Hii @anoniemeboy14 

Wat leuk om te horen dat het zo goed is gegaan en dat jullie veel plezier hebben samen! Dat komt vast  helemaal goed als jullie nummers uitgewisseld hebben. 

Daarna heb je nog alle tijd om te ontdekken of je haar echt leuk vindt ( en zij jou 😉 ) Geniet eerst van de gezellige tijd samen, en dan zie je vast hoe het loopt. 
 

ben benieuwd naar je vervolg. 
xoxoxo 


We gaan het zien morgenn

 


Oh succes morgenn!

Het is heel normaal om niet te weten of je iemand leuk vind als je ze nog niet zo lang kent hoor, maar spreek een keer met haar af, wissel nummers uit, en dan zie je wel hoe het loopt. Je moet alleen wel zorgen dat je zeker weet dat je iets wilt voordat je verder met haar gaat


Hoii @Pepermunt.thee ,

okee dankjewelll, leuke naam trouwens hahaha.

Valt een knuffel ook onder ‘verder gaan’? Want ik weet dus ook nog steeds niet waardoor dat komt dat ik haar zo graag een knuffel wil geven.

Heb jij enig idee?

heel veel liefs,

Anoniemeboy14


@anoniemeboy14 

haha thankss

Ja ik denk dat als je haar aantrekkelijk vind een een emotionele band hebt dat het niet gek is als je haar een knuffel wilt geven. Misschien kan je een keer na de training vragen van hey wil je misschien een keer afspreken? Je kan voorstellen om een gemeenschappelijke hobby te doen of ergens heen te gaan. Je kan ook appen. Dan kun je haar beter leren kennen en weet je gelijk of ze je ook wel ziet zitten en als het goed gaat tijdens het afspreken kan je na afloop een knuffel geven. Zorg wel dat je zeker weet dat ze er ook comfortabel mee is. 
 

succes babee!

 


hoiii,

Echt heel erg sorry voor late bericht maar had nog geen tijd gehad om al nieuwe topic te maken.

ik zal het kort houden.. Het meisje van wedstrijdzwemmen was maandag dus ziek
 dat vond ik wel echt jammer maar it is what it is. nu hoop ik dat ze aankomende maandag beter is. 

Heel veel liefs,

anoniemeboy14

PS ik wilde nog iets doen voor Valentijnsdag maar dat gaat dus helaas niet :(


Ahh jammer, maar succes morgen 🍀🍀


dankjewelll, tja het is vakantie dus je mocht zelf kiezen of je kwam of niet en ze was zelf op vakantie dus ja.. weer een weekje wachten :(


Hey @anoniemeboy14 

Tijd doet uiteindelijk zijn werk je moet het sloom aandoen en die nummers uitwisselen dat komt wel en gaat vast wel goed! wel jammer dat ze ziek was ja, maar geloof mij het komt wel

en zoals ik al zij: '’tijd doet uiteidelijk zijn werk.'’ dus of je haar leuk vind? daar kan ik geen antwoord op geven maar ik denk wel dat je (miss) volgende week denkt: ik vind haar leuk of niet.

Groetjes @Kingboy  en fijne dagen!đŸ‘‘đŸ€ 


Hoiii allemaal,

Ik heb net weer training gehad van wedstrijdzwemmen, en het meisje was er ook weer.

Nou bij 't begin van de training d8 ik van om te beginnen met van: “nou weer helemaal beter na de vakantie?” want ze was eerst ziek geweest, toen antwoorde ze met: “ja, gelukkig wel” en toen werd er iets aan haar gevraagd en moest ik nog wat spullen halen, dus vlak voor we gingen beginnen zei ik tegen haar van: "Trouwens, nog gefeliciteerd” want ze ws jarig in de vakantie. toen antwoorde ze: “bedankt” dus ik vraag: ‘leuke verjaardag gehad?” het klonk zegmr heel niet enthousiast hoe ze antwoorde: “ja hoor”🙃 maar goed. dus wij moesten inzwemmen dus ja daar praat je dan niet heel veel. maar toen gingen we een oefening doen met het keerpunt (dat je keert bij de kant en dan op een speciale manier per verschillende slag met zwemmen). en we zijn met ons 3en (dat meisje (12), een andere jongen (9) en ik (14). dus elke keer dat die andere jongen een oefening aan het doen was konden wij een beetje praten of gekke kunstjes doen in 't water beetje klooien zegmr.  Ik heb het echt gezellig gehad en wat in mijn vorige topic als reactie was achter gelaten van dat ik haar af en toe aan kan raken om te kijken hoe ze daar op reageert. en ze trekt zich niet terug dus daar ben ik al heel erg blij mee (trwns voor de mensen die niet weten wrm, ik voel me heel erg door haar aangetrokken en wil haar graag een keer een knuffel geven maar weet niet prc hoe en wanneer enz). maar ik ben dus vergeten aan haar te vragen of ze haar telefoon mee had en heb haar mijn nmmr. ook niet meegegeven😭. dus nu moet ik weer een week wachten.

ik kan misschien haar moeder vragen om haar nummer want haar moeder zit in de groepsapp maar dat is echt heel cringe dus dat ga ik zeker niet doen, dan liever een weekje wachten.

Heel veel liefs,

Anoniemeboy14 


Hoi @anoniemeboy14 

Ik denk een beetje dat je op een punt staat waarop je zelf een keuze kan maken of je wilt vertellen dat je haar leuk vind (ik neem aan van wel omdat je een knuffel wilt geven). Ik bedoel je ziet haar maar 1x per week en anders ben je over een paar weken nog niet veel vooruit gekomen.

Gewoon wat advies

Tot volgende week :)

 


Hey @anoniemeboy14 

Zoals @ItzJustin  al zei: '’je staat op het punt waarop je zelf een keuze kan maken of je wilt vertellen dat je haar leuk vind'’

trouwens maak een briefje aan met of dat ze haar telefoon mee heeft

maar je kan ook w8en en het rustig aan doen tijd speelt uiteindelijk zijn rol 

dus het ligt aan jou, maar ik denk dat jij dat wel kunt!

Fijne dagen en groetjes @KingboyÂ đŸ€ đŸ‘‘


hoii @ItzJustin  en @Kingboy 

miss is dat ook wel zo ja, maar ik snap niet eens waarom ik haar leuk vind? hoe kan ik haar dan leuk vinden, ik ken haar niet eens zo goed.

Dat met dat briefje had ik dus ook in m'n tas
 maar ik was het echt compleet vergeten😭😭

en wat ik dus nog was vergeten te zeggen. bij het begin van de training, nog voor het zwemmen hadden wij dus dat gesprek toen ik zij van: “trouwens, nog gefeliciteerd” blablabla en toen zei zij daarna nog: “wanneer ben jij jarig dan?”  toen antwoorde ik: “mijn datum (weet niet of je dat soort dingen mag zeggen, denk t niet)” en toen zei zij weer van, okĂ© dat moet ik even onthouden, zachter dan dat ze daarvoor sprak.

Ik denk dat ze dat graag wilt onthouden omdat ik ook 3 weken lang haar verjaardag heb onthouden.  of zou het ook een andere reden kunnen hebben?

IK wil haar echt graag beter leren kennen want zij respecteert mij tenminste en is echt heel gezellig. 

heel veel liefs, anoniemeboy14


Heyy ik denk dat je haar leuk vind ja, en waarom? Nou daar is niet echt een antwoord op het gebeurt gewoon. En ik denk dat je dan wel belangrijk voor haar bent als ze je verjaardag wilt onthouden. Zet anders volgende keer een kruisje op je hand om het niet te vergeten, helpt echt! Nou heel veel s6 en wat de andersdenkenden ook al zeiden, als je haar wilt vertellen dat je haar leuk vind, wil je dan ook verkering? Want misschien wilt zei dat dan wel als je het zou zeggen en ze vindt je leuk en als jij dan vervolgens zegt nog niet of nee is dat een beetje awkward ( zeg ik uit ervaring 😅) dusss ja heel veel succes đŸ€žÂ 


Hoiiii, ik heb nog een vraagje.. 

Als ik eerlijk ben weet ik nog niet of ik haar wil vertellen dat ik haar leuk vind, misschien is het juist leuker om nog eventjes te wachten om het te vertellen kijken of zij ook nog iets gaat doen waaraan ik kan zien of zij mij ook leuk vind dan? en ik had paar dingen bedacht maar weet alleen niet of ik dat wel of niet moet gaan doen. 1. Voor de training staan we altijd naast het zwembad even onze spieren warm draaien enz en op dat moment was dus afgelopen training dat ze zei van: “dat moet ik even onthouden” van die datum.. Ik zou nu kunnen vragen met beetje plagerige stem van: “weet je nog wanneer ik jarig ben? 😉” . Of zal ik dat niet doen? en 2. ik heb een briefje van 5 euro gevonden op straat en ik heb wat te vieren maandag. dus ik had bedacht wat nou als ik ergens midden tijdens de training (of ergens aan 't eind) tegen haar zeg van: “ik ga na de training nog een ijsje, of milkshake halen, wil jij er ook een?”. alleen weet nog niet prc hoe ik dat dan kan formuleren. Ik zou haar dan ook dat briefje met mijn nummer erop mee kunnen geven als ze haar telefoon niet mee heeft. 

Heel veel liefs, Anoniemeboy14
 


Hoi @anoniemeboy14 

Ik snap dat je nog wilt wachten, de reden vooral waarom ik het wel zou doen is omdat je haar maar 1x per week ziet, en dan gaat het heel traag, straks heb je alles namelijk voor niks gedaan als het misschien niet wederzijds is. Ik heb ook hints gegeven toen ik verliefd en weken lopen wachten en het was niet wederzijds. Dus vind het heel kut dat ik veel moeite had gestoken. Het is uiteindelijk de keuze aan jouw.

Het eerste idee zou ik niet doen, maar de tweede lijkt mij prima omdat je dan wel signalen van haar kunt krijgen. 

Ik ben trouwens echt blij dat je blijft updaten, vind ik altijd top om te zien,  🍀  krijg je van mij terwijl ik die nooit echt geef😆

Maar in ieder geval succes!

Groetjes ItzJustin

 


hey @anoniemeboy14 

ik ben het weer eens met @ItzJustin (srry @ItzJustin maar je hebt gw een goede reden) je ziet haar een keer per week dus gaat dat inderdaad sloom. hier zijn mijn antwoorden op je 2 bedachte opties!

  1. licht eraan, kijk mijn crush vind het leuk als ik haar plaag soms maar het kan verschillen per meid en omdat je haar niet zo goed kent moet je het miss gokken met een munt of er niet over nadenken en gw niet doen
  2. Dit is een goed idee ja want meiden vinden het leuk als je laat zien dat je om hun geeft (in dit geval omhaar gezondheid (eten)) dus dit zou ik wel uitproberen ja.

Succ6 voor de volgende keer en blijf updaten!

fijne dagen en groetjes @Kingboy 

đŸ€ đŸ‘‘o((>ω< ))o


Hoi @Kingboy heb je een relatie met je crush?


Hoii @ItzJustin en @Kingboy,

heel erg bedankt voor de tipss, ik zal dan 1 niet uitvoeren maar idee 2 wel. 

Ja klopt 1 x per week is echt te weinig 😭. maar als ik haar nummer heb kunnen we wel elke dag appen? dus in dat opzicht zou het wel kunnen.?

Ik durf gewoon niet te vertellen, ben veel te bang voor en om afgewezen te worden, en dat ze niet meer normaal met me om wilt gaan zoals we nu met elkaar om gaan, nu kunnen we elkaar nog een beetje plagen bij de training of gezellig kletsen zegmaar. 

heel veel liefs, anoniemeboy14


Ja, ik had precies datzelfde gevoel @anoniemeboy14 een paar maanden geleden.

Maar ja, het is de keuze aan jouw. Let gewoon op signalen en dan komt het goed.

Succes morgen:)


Hoi,

in forumregel 5 staat:  Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

 

Omdat de topicstarter nu geen concrete vraag meer heeft, wordt dit topic, met een wekelijkse update, een blog. Het topic wordt daarom door ons gesloten.

Groetjes, 

Mariska, De Kindertelefoon.