Vraag

gevoelens voor mijn mentor

  • 27 February 2022
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey hey,

ik zit op het mbo en ik heb een mentor die ik heel bijzonder vind.

ik voel mij zo heerlijk ontspannen als ik in zijn buurt ben of als hij met mij praat. als wij oogcontact maken voel ik me zo enorm fijn en ik heb het idee dat hij het zelfde voelt.

laatst was hij mij iets aan het uitleggen omdat ik een vraag stelde ,na zijn uitleg liep hij weg en daarna keek hij nog een keertje om en lachte  zo lief naar me.

hij geeft me ook vaak knipogen al hij me ziet (dat doet hij niet bij de andere studenten). en zo zijn er nog andere leuke momentjes geweest.

het is misschien geen goed idee om een relatie te beginnen met elkaar maar het zou toch mooi zijn als ik er achter kom of hij het zelfde voelt.

ik heb een vraag ...hoe kom ik er achter of hij mij ook ziet zitten(zonder dat ik tegen hem vertel hoe ik me voel)?

ik hoop dat iemand mij kan helpen…..doei doei


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey, 

dit fenomeen is best wel normaal, en het komt vaak voor, zoals je zelf al zij is een relatie eigenlijk geen optie aangezien het leeftijdsverschil, die ik verwacht. Ook ‘andere dingen’ zijn lastig bij een docent, zo’n iemand kan erg makkelijk in de problemen raken als leerlingen of de school erachter komt dat hij iets met een leerling uitspookt.

als je verliefd ben is het natuurlijk heerlijk, maar ik persoonlijk denk dat het absoluut niet haalbaar is om ‘iets’ te behalen met hem. Ik wil je toch succes wensen en onthoud dat je op een gegeven moment vast weer op een ander persoon verliefd wordt.

bye

Het is wel normaal

Want ieder mentor is heel erg lief

😀😉

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je kan gewoon heel erg genieten van het bij hem zijn enzo en het gevoel dat je hebt. :)  En ik weet niet hoe veel ouder hij is  maar het is iig niet raar dat je iemand leuk vind en er een fijn gevoel bij krijgt ! Niks geks aan !

Grtz liefs Julian X

Hoi je kan gewoon heel erg genieten van het bij hem zijn enzo en het gevoel dat je hebt. :)  En ik weet niet hoe veel ouder hij is  maar het is iig niet raar dat je iemand leuk vind en er een fijn gevoel bij krijgt ! Niks geks aan !

Grtz liefs Julian X

ik ga er zeker van genieten! <3

maia<3

Reputatie 5
Badge +3

hey hey,

ik zit op het mbo en ik heb een mentor die ik heel bijzonder vind.

ik voel mij zo heerlijk ontspannen als ik in zijn buurt ben of als hij met mij praat. als wij oogcontact maken voel ik me zo enorm fijn en ik heb het idee dat hij het zelfde voelt.

laatst was hij mij iets aan het uitleggen omdat ik een vraag stelde ,na zijn uitleg liep hij weg en daarna keek hij nog een keertje om en lachte  zo lief naar me.

hij geeft me ook vaak knipogen al hij me ziet (dat doet hij niet bij de andere studenten). en zo zijn er nog andere leuke momentjes geweest.

het is misschien geen goed idee om een relatie te beginnen met elkaar maar het zou toch mooi zijn als ik er achter kom of hij het zelfde voelt.

ik heb een vraag ...hoe kom ik er achter of hij mij ook ziet zitten(zonder dat ik tegen hem vertel hoe ik me voel)?

ik hoop dat iemand mij kan helpen…..doei doei

Heyy meid,

Misschien vraag aan je mentor of die een relatie heeft of als hij iemand leuk vindt. Zo wie als hij iemand leuk vindt laat mij maar weten!

 

Kusjes Rowena xxx

Reageer