Skip to main content
Vraag

gevoelens voor meiden in mijn klas

• November 10, 2025
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Ok, dus ik heb even wat te vertellen. In mijn klas zitten grotendeels meiden, en er zijn een paar meiden die ik aantrekkelijk vind. Wat nou het probleem is, is dat ik steeds verander van gedachte van met wie ik leuk vind om de week. Ik vertel dan niet dat ik gevoelens voor ze heb,  maar ben dan even verliefd op die persoon, en verander ineens van gedachte. Momenteel is er 1 meisje die heel flirty doet, maar ik weet niet of ze nou mij echt leuk vind, of dat ze sarcastisch is. 

Mijn vraag is,

Is het raar dat ik dit voel? 

En wat moet ik nu doen? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Hey ​@Anoniemvogeltje , dit is heel normaal, ik heb vrienden en vriendinnnen die dagelijks van gedachten veranderen. En wie weet kom je opeens iemand tegen waarbij het wel een half jaar duurt voordat de crush weg is (of jullie zijn samen 😉)! Soms is het veel sterker dan anders, en bij de korte gevallen is het meestal alleen fysiek, dus dat je haar knap vindt! En soms duurt het veel langer, kan je niet slapen door de gedachte van haar, haar glimlach, alles. Je bent een tiener, en het ligt ook aan hormonen. Allemaal hartstikke normaal. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Sterkte! 🫂

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Nog iets, tieners (vooral jongens) kunnen vreselijk zijn in het erkennen van flirten. Aanrader: vraag aan een vriend(in) wat voor gedrag het was. (Uit mijn ervaring heb ik meer aan de adviezen van meisjes, niet sexistisch bedoeld).

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 11, 2025

Hoi, het is uiteraard iets wederzijds 😍 Goed om te lezen dat je eigenlijk een leuke verkering wilt met een meisje waarbij jullie wederzijds respect en verliefdheid voelen. Zo begrijp ik je vraag.  Het enige wat je kunt doen is je hart volgen, als je echt verliefd bent voel je dat zeer zeker! En wees dan lief voor haar en belangstellend, en een gezellige behulpzame vriend. Het is iets heel moois om te mogen voelen, en heel kostbaar.  Succes! 

Groetjes liefs Tartan X