Skip to main content
Vraag

gevoelens voor ex

• June 1, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

M’n ex en ik zijn al een paar jaar uit elkaar en zijn na onze relatie altijd beste vrienden geweest. Nu doet ze sinds vorig jaar november super afstandelijk en hebben we geen contact behalve dat we onze snap reeks nog bijhouden maar verder niet. Tijdens onze relatie konden we in elkaars TikTok account en tot op de dag van vandaag heeft ze haar wachtwoord niet veranderd en kan ik er dus nogsteeds in. Met haar beste vriendinnen, wat onze gezamenlijke vrienden waren, deelt ze TikToks en laatst deelde ze een TikTok met haar beste vriendin met de tekst “why cant my boy just come back and be mine again”. Echter delen ze onderling wel meer van dit soort tiktoks maar ze slaat wel dingen op zoals: “life when you dont have a man ruining it” dus ze geeft echt gemixte signalen. Haar vriendinnen appen mij nu dus ook of ik een nieuwe relatie heb. Dit komt omdat ik dingen herplaats om te kunnen hinten dat ik haar nog leuk vind. Zelf zoekt ze helemaal geen contact, wat betekent dit? Kan iemand helpen? 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyyy ​@Ikweetgeennaam2, wat een lastige situatie. Het is duidelijk dat er gemixte signalen zijn van jouw ex. Ze is afstandelijk en zoekt geen contact, maar deelt op TikTok soms berichten die laten zien dat ze misschien nog iets voor je voelt, terwijl ze ook laat zien dat ze het zonder relatie prima kan stellen. Haar vriendinnen vragen jou ook naar je liefdesleven, wat suggereert dat ze nieuwsgierig zijn naar jouw kant. Jouw indirecte hints via social media kunnen voor haar verwarrend zijn, zeker als zij juist afstand neemt. Het beste is om voor jezelf duidelijk te krijgen wat jij wilt, contact of duidelijkheid en haar dan eerlijk en rustig te benaderen. Alleen open en eerlijk praten kan zorgen voor de duidelijkheid die jullie beiden nodig hebben. Geef haar ook ruimte, want zij moet zelf weten wat ze wil. Zo kom je stap voor stap meer te weten over waar jullie beiden staan.

xx liefs Wolf 🐺