gevoelens vertellen

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi hoi,

ik ben echt ongelofelijk verlieft op een meisje dat ik gister van spanning heb overgegeven en alleen mijn beste vriendin weet dat ik op haar verlieft ben en zij zegt dat ik het gewoon moet vertellen en als ze niet op mij is dat ze wel weer bijdraait! helpp ik wet nu niet wat ik moet doen en please kunnen jullie even zeggen hoe het bij jullie is gegaan toen jullie je gevoelens tegen je crush vertelde (het liefst lesbisch)


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

 

heyy

nou komt die, ik heb sinds een maand of twee heb ik een vriendin en ik had nog nooit eerder gevoelens  voor een meisje tenminste nog nooit zo duidelijk nah ja zo zijn we bij elkaar  gekomen.

 

we lagen op de vloer van haar kamer het was avond en we waren all best een tijdje vriendinnen. er gebeurde ook wel vaker niet zo platonische dingen tussen ons. maar we lagen dus op de grond een beetje  te knuffelen en toen raakte ze mijn gezicht aan en ze streek mijn haar achter mn oor en ging toen even met haar hand over mijn lippen heen, nou van binnen ging ik best hard dood en na veel gewik en geweeg pakt ik haar nog vrije hand. dat was het moment dat ze vroeg “is er iets tussen ons ofz want dit is niet echt normaal” nou mijn nog in de kast hoofd was een beetje op hol geslagen en ik begon opslag te huilen nou toen zei (we noemen haar ff zo) char ¨OH SORRY dat was niet de bedoeling”  en toen zei ik all snotterend “nou ………………..nou ……..ehm …………...ik ……………...ik weet niet……………. ik weet niet of ik nu op meisjes val maar……………..ik...ik vind jou wel leuk” nou natuurlijk zei ze toen dat ze mij ook leuk vond en toen hebben we nog wat geknuffeld  en toen kwam ik er achter dat het all vijf voor zes was en ik zes uur thuis moest zijn 👍🏻

 

liefss F

Reageer