Vraag

gevoelens van verliefdheid

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

ik heb sinds kort een jongen ontmoet toen ik buiten was met een vriendin ik heb toen zijn snap gevraagd en die heb ik ook die jongen en ik liggen nu elke avond zeker van 10 uur tot half 2 in de nacht te snappen en ik kan echt alles bij hem kwijt en hij bij mij we vinden allebei de zelfde dingen leuk zoals honden motors kickboksen enzovoorts maar sinds twee dagen geleden worden de gesprekken interessanter dan praten we over masturberen enzovoorts maar mijn gevoelens voor hem worden maar erger dus heeft gisteren een vriendin van mij naar hem gestuurd dat ik hem leuk vind maar dat ik het zelf niet durfde te zeggen daarop reageerde hij met ah en toen dacht ik dat hij het zelfde voelde voor mij maar gister avond tijdens het appen deden we een vragenspel dat we allebei de zelfde vragen eerlijk moesten beantwoorden toen stelde   ik hem de vraag van wie is je chrush want die vraag had ik hem al eerder gevraagd en toen zei hij daarop momenteel niemand maar toen ik hem dat gisteren vroeg zei hij dat hij een crush had en toen was ik eventjes super blij omdat ik dacht dat hij op mij was toen vroeg ik voor een foto en zei hij oké zal effe een foto van haar vragen en toen dacht ik al van he hij vraagt mij om een foto en toen stuurde hij een foto van een meisje die ik niet kende sinds dat moment voel ik me heel erg verdrietig en moe ik wist op dat moment niks te zeggen en zei toen tegen hem Hz zij je dat niet eerder en een tijdje terug vroeg ik of hij eens samen met zijn tweeën wou afspreken en zij hij dat hij dat gênant vind en dat begreep ik maar niet toen vroeg ik het gisteren na en daarop reageerde hij dat hij daar geen behoefte aan heeft en dat brak mijn hart omdat ik hem zo leuk vind en die gevoelens voor hem gaan maar niet weg hoe vaak ik het ook probeer het lukt maar niet en nu wil ik iets naar hem sturen over hoe ik me voel maar weet niet wat en of ik wel iets moet sturen hebben jullie misschien advies voor me 

gr van mijn


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy 

Wat vervelend voor je!

Hij zegt dat hij het gênant vind en geen behoefte heeft aan afspreken. 

als hij niet verlieft op jou is is dat eenmaal zo... Je kan iemand wel verlieft maken (in sommige gevallen).. maar als hij ook geen behoefte heeft aan afspreken enz moet je dat gewoon accepteren denk ik.... 

Als ik jou was zou ik gewoon lekker doorgaan en hem vergeten.. 

groetjes! 

 

 

Badge

Hoi 

bedankt voor je reactie en ik ga je advies opvolgen ik ga hem niet meteen negeren maar ik ga er niet meer over beginnen dat ik hem leuk vind 

Reageer