Skip to main content
Beantwoord

Gevoelens

Hey ik ben lesbisch maar ik zoek een vriendin en ik kan niemand vinden maar ik wil wel graag iemand Dus als er meiden zijn stuur me een bericht

Beste antwoord door Pauline_D

Hi Bikegirl13_,

In onze forumregels (zie regel 6 en 7) staat dat dating niet is toegestaan, netzoals het delen van persoonsgegevens op het forum.
Je kunt met andere forumgebruikers in dit topic wel bespreken wat je zou kunnen doen om een vriendin te vinden.

Groetjes,
Pauline
(Namens de Kindertelefoon)
Bekijk origineel

2 reacties

Pauline_D
Forum|alt.badge.img+2
  • Kindertelefoon
  • 61 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2019
Hi Bikegirl13_,

In onze forumregels (zie regel 6 en 7) staat dat dating niet is toegestaan, netzoals het delen van persoonsgegevens op het forum.
Je kunt met andere forumgebruikers in dit topic wel bespreken wat je zou kunnen doen om een vriendin te vinden.

Groetjes,
Pauline
(Namens de Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 21 februari 2024

Hi hi in zit met hetzelfde probleem  ja het liefst zou im nu je leeftijd vragen en de plaats waar je woont of iets dergelijks alleen jammer maar helaas mag dat niet. Alleen je leeftijd mag ik toch wel vragen 🤭 maar alleen als je daar antwoord op wil geven hoor! 

Groetjes nobody.2011

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen