Skip to main content
Vraag

gevoel

• July 10, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik (een jongen van 15 met een vriendin)

Ik voel me dus nu al een tijdje alsof. Ik niet goedgenoeg ben voor haar zeg en ze verdient zoveel meer en beter dan wat ik haar kan bieden. En nu voelt het de heletijd alsof ik beter moet zijn terwijl ik alles zo goed mogelijk als ik kan doe zeg maar ik zou liever neer vallen voor haar dan iets niet doen wat zij wilt en ze zegt de heletijd dat dat niet nodig is enz. Dat ik goed ben zoals ik ben en dat ze blij met mij is maar ja zo voel ik mij dus niet. Heeft iemand een idee wat ik hier mee kan?

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 11, 2025

Hey! Misschien voel je het zelf zo en zou je iets willen veranderen aan jezelf? Maar als zij die lieve dingen tegen je zegt dan is dat zeker waar hoor. Dan meent ze dat echt wel! Dat zegt ze niet om jou alleen maar gerust te stellen maar dat meent ze echt. Anders waren jullie ook geen stel toch 😍.  Misschien zit de twijfel in jou zelf. Zou je kunnen nadenken wat je beter wilt of dat je iets heel goed kunt waar je dan meer mee bezig wil. Ik noem maar iets. Maar als ik het zo lees ben je meer dan goed voor haar en hoef je echt niet te twijfelen. Je bent echt helemaal top! 

Liefs Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Tak_012, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Het is super lief dat je zoveel voor je vriendin wilt doen, maar soms kan die druk om perfect te zijn juist heel zwaar zijn. Het is echt belangrijk om te onthouden dat zij jou waardeert om wie jij bent, niet om wat je allemaal doet of levert. Als ze zegt dat ze blij met je is zoals je bent, dan meent ze dat ook echt.

Misschien helpt het om hierover open te praten met haar, zodat je je gevoelens kunt delen en zij jou gerust kan stellen. En probeer ook voor jezelf te zorgen: het is oké om niet altijd perfect te zijn of alles te doen wat zij wil. Jullie relatie is gebaseerd op elkaar accepteren, niet op perfectie.

Heb je al eens nagedacht om met iemand te praten, bijvoorbeeld een goede vriend, mentor of zelfs een coach? Die kunnen je helpen om met die onzekerheid om te gaan.

Wat vind je daarvan?

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Praat hier met iemand over maar vergeet nooit dat je altijd goed genoeg bent. Altijd positief in het leven staan, dat levert je veel meer op dan negatief 😁