Vraag

Gevangen door stiefbroer

  • 6 May 2024
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hey Allemaal,
de laatste tijd is er iets vreemd gebeurt. Mijn stiefbroer (15) en ik (15) hebben een vrij goede band. Of nou ja hadden. Een week geleden waren we aan het het hardlopen want we zijn echte sporters. Opeens scheurde mijn broekje door en mijn stiefbroer vond dit hilaries. Hij ging helemaal naar mijn blote kont kijken en dit vond ik vernederend. Daarna ging hij midden op straat aan mijn vagina likken. Dit vond ik appart maar wel lekker. We hadden toen seks op de stoep. Maar mensen zagen dit en belden onze ouders. Nu hebben we huisarrest, maar mijn stiefbroer heeft me op dit moment opgesloten in een kooi. Ik vind het wel leuk in de kooi maar ik krijg geen eten. Heeft iemand tips en is dit normaal? 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey Allemaal,
de laatste tijd is er iets vreemd gebeurt. Mijn stiefbroer (15) en ik (15) hebben een vrij goede band. Of nou ja hadden. Een week geleden waren we aan het het hardlopen want we zijn echte sporters. Opeens scheurde mijn broekje door en mijn stiefbroer vond dit hilaries. Hij ging helemaal naar mijn blote kont kijken en dit vond ik vernederend. Daarna ging hij midden op straat aan mijn vagina likken. Dit vond ik appart maar wel lekker. We hadden toen seks op de stoep. Maar mensen zagen dit en belden onze ouders. Nu hebben we huisarrest, maar mijn stiefbroer heeft me op dit moment opgesloten in een kooi. Ik vind het wel leuk in de kooi maar ik krijg geen eten. Heeft iemand tips en is dit normaal? 

Nee, dit is niet normaal. Ik snap het best als je hem leuk vindt. Maar mijn tip is de volgende keer hem tegen te houden, en als je zo nodig iets moet doen, doe het dan in privacy.

 

Hebben je ouders niet door dat je in een kooi zit opgesloten? Je moet gewoon genoeg eten, anders is het gevaarlijk.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

…….en die kooi had hij bij de hand thuis terwijl hij ook straf heeft? 🤔 niemand die er iets van vind thuis ?

Reputatie 6
Badge +1

Ik geloof hier helemaal niks van.  Troll story om te hitsen en geilen op reacties. Dit kan gewoon nooit, een kooi in huis en dan allebei straf en hij sluit jou op ? And you let him ? En ouders die zien niks en missen jou niet in je kooi?  En leuk in  de kooi ? Je hebt je smartphone mee daar? No sorry, dit is echt Onzin.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jo2306 

In dit verhaal vertel je dat je een meisje bent. Ik vermoedde al dat je verhaal niet echt is. Namelijk, op je profielpagina staat dat je een jongen bent. Als dit wel echt is (ik denk het niet) misschien even aanpassen. Als dit verhaal nep is, wil ik je vertellen dat het forum hier niet voor bedoeld is.

 

Liefs @NoahLovesYou

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik neem aan dat je ouders je wel gaan missen ja, ze zien je toch in die kooi? 🤔

Reageer