Vraag

gespreksonderwerp crush

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 513 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii! Ik had even een vraagje: ik vind een jongen heel erg leuk en we zitten bij elkaar in de klas. We gaan eigenlijk niet echt met elkaar om, maar hij weet wie ik ben. Jou vind ik hem dus heel erg leuk, en ik probeerde al wat meer met hem te praten. Helaas moeten we nu vwege Corona thuis blijven. Nou wilde ik hem wat vragen op Snapchat, maar ik weet niet wat. Iemand een idee wat voor dingen ik hem zou kunnen vragen? Ik heb hem al een keer gevraagd of ie al plannen had voor het weekend en toen zei ie dat hij voetbalde en moest werken, maar daarna eindigde het een beetje. Alvast heel erg bedankt (ook omdat je dit hele verhaal hebt gelezen)

xxx


3 reacties

Hoi

 

Je zou kunnen proberen om door te gaan op de antwoorden die hij geeft. Als hij aangeeft te moeten werken, zou je hem bijvoorbeeld kunnen vragen wat voor werk hij doet. Ook zou je kunnen vertellen over jouw ervaring met bijbaantjes. Wie weet ontstaat daar een fijn gesprek uit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin, bedankt voor je reactie! Het is een heel goed idee, alleen er is een dingetje: hij reageert heel vaak niet… we hebben het namelijk altijd op snap maar heel vaak dan hebben we net een beetje een gesprek en dan opent hij het gewoon niet meer. Het laatste dingetje dat ik had gestuurd heeft hij ook niet meer bekeken… ik weet dat het daardoor ook wel duidelijk is dat hij me niet leuk vind, maar ik wil het gewoon nog even proberen. Misschien denkt ie wel wanneer we wat vaker praten dat ik wel heel aardig ben ofso, dus vandaar…

Liefs

Dat hij niet even regelmatig reageert op berichtjes, hoeft in mijn ogen geen teken van desinteresse te zijn. Wie weet is deze jongen eenvoudigweg niet zo’n “berichtjespersoon”, en heeft hij een voorkeur voor real life gesprekken. Zou je die vaker met hem durven voeren? Dan zou hij inderdaad in kunnen zien hoe aardig je bent. 

 

Gr. Kenshin

Reageer