Vraag

Gespreks onderwerpen

  • 27 April 2018
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ik heb een probleem ik heb een super knap en leuk meisje ontmoet (ben zelf een jongen) en heb inmiddels haar nummer en af en toe appen we weleens maar ik weet dus nooit wat meisjes een leuk/ fijn gespreks onderwerp vinden kunnen jullie mij helpen want ze is super mooi en wil ik wil haar niet verliezen.
Alvast bedankt

3 reacties

hey ik ben een meisje even ter informatie
meisjes vinden het fijn als je vraagt hoe het met ze gaat en of ze nog wat leuks hebben gedaan. ook vinden meisjes het heel fijn als een jongen laat weten dat hij er altijd voor je is want wij meisjes zijn best veel onzeker en zittem meestal met problemen waar we meestal niet over praten
vertel zelf ook wat je dwars zit dat schept een nog betere band vraag haar een keer mee naar de film dan kunnen jullie daar later over praten
ik hoop dat je hier wat aan hebt
xoxoxo
anoniempje
Bedankt voor de tips
Hoi!

Elk meisje is anders. Als jullie elkaar beter leren kennen, komen jullie er vanzelf achter welke gesprekken goed lopen.

Om elkaar beter te leren kennen, ben je geholpen met de tips van @Anoniempjex02424. Vragen hoe het gaat, of ze ergens over wil praten, iets over jezelf vertellen als je dat wilt, zijn dingen die een band kunnen scheppen.

Groetjes
x

Reageer