Vraag

Gesprek met jongen

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hé ik ben dus verliefd op een jongen. Hij zit in mijn klas, alleen we spreken elkaar niet zo veel. Dus wil ik een gesprek starten op Watsapp. Gewoon om elkaar beter te leren kennen. Ik weet alleen niet hoe ik een gesprek moet beginnen en waarover. 
 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) 


3 reacties

Badge

Hoii,

 

Leuk! Als ik jou was zou ik iets vragen bijvoorbeeld of hij het huiswerk snapt of wat de stof van een toets ook alweer was, gewoon een simpele vraag stellen daarna kun je misschien vragen wanneer hij gaat beginnen met leren ofzo en dan gewoon een beetje door praten. Suc6🍀

Badge

Hoii, 

Ik zou proberen in de klas en in de aula enzo oogcontact te maken. En als je het durft naar hem toe te lopen voor een gesprek(je). Je kan dan bijvoorbeeld dingen vragen over school of wat zijn lievelingseten is. Ik zou het dan steeds opbouwen en vragen om zijn nummer/snap. Ik hoop dat het gaat lukken en dat je hier iets aan hebt💓

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat je het beste iets over huiswerk ofzo kan vragen (net als Justsomebodyyy zegt), ik spreek uit ervaring als ik zeg dat jongens het geweldig vinden om aandacht te krijgen van een meisje, dus wees niet te bang om iets te doen

Reageer