Skip to main content

Nou ga er voor zitten ;)

ik heb een jongen en ik vind m erg leuk, ik ken hem via een oude schoolvriendin. Die oude schoolvriendin heeft ook een crush op hem. Ik snap wel eens met hem maar dat is sinds 2 weekjes een beetje gestopt. Ik heb hem nog niet persoonlijk gezien maar over snap ziet hij er leuk uit en is erg gezellig. Het lef om een gesprek met hem te starten is er nog niet. Hoe kan ik het aanpakken??😇

Sorry als dit heel lullig overkomt, maar: hoe heb je een crush op hem als je hem nog nooit in het echt gezien of gesproken heb?

Hoe dan ook, ik denk dat een gesprek starten je enige optie is. Gewoon over ‘koetjes en klafjes’, hoeft echt geen diep gesprek te zijn haha. Wellicht kunnen jullie een keer in real life afspreken. Mocht hij daar geen interesse in hebben, dan weet je ook waar je aan toe bent. Heb je hier iets aan? Succes!


(...) ik denk dat een gesprek starten je enige optie is. Gewoon over ‘koetjes en klafjes’, hoeft echt geen diep gesprek te zijn haha. Wellicht kunnen jullie een keer in real life afspreken. 

Heeeeyy!! Ja super bedankt! Ik heb hem laatst gesproken en heb het inderdaad een beetje over koetjes en kalfjes gepraat haha 😉 ik ga gewoon een keer vragen of ie wil afspreken en jaa dan zie ik wel! Bedanktt


onnodige quote verwijderd
heyy,

Kei leukkk, ik snap best dat je een crush kan krijgen op iemand die je nooit hebt gezien hoor. Ik heb dat ook.

Je leeft maar 1 keer meidd.. Ga er gewoon voor. Blijf jezelf, dat vinden jongens het leukst!


Reageer