Vraag

gespierd klasgenoot zonder shirt

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 566 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik ben 15 jaar oud en heb een klasgenoot Henk (is niet zijn echte naam). Ik zit al lang bij hem in de klas maar dit over paar dagen begin ik aan het laatste jaar met hem. Henk is erg groot en sterk, niemand in de klas kan hem aan. Hij heeft denk ik een prachtig gespierd lichaam maar ik heb nooit meer dan zijn gespierde armen gezien. Ik ben al zo'n 3 jaar erg benieuwt hoe zijn bovenlichaam eruit ziet maar omdat ik hem alleen maar in shirts zie weet ik dat niet. Hebben jullie behalve zwemmen tips of manieren om hem op zn blote buik te zien? Het liefste bij mij thuis. Ik ben namelijk zoooo benieuwt!!! Of hij bijv een sixpack heeft. Hopelijk hebben jullie een manier!!! 

Laat het maar weten

Groet.


7 reacties

Hi  Anoniemejongen15years,

 

als jij het voor elkaar krijgt om hem in jouw slaapkamer te krigen dan weet ik wel een manier waarop jij z'n buikje kan zien.

 

Easy.

 

Deal?

 

Ok, jullie zijn in jouw slaapkamer en beetje kletsen en op een gegeven moment zeg jij  zoiets als 'maar gast hoe kom jij aan die gespierde armen. Doe je trainen met gewichten ofzo’. Hij beetje babbelen en dan zeg jij opeens 'kijk mijn spierballen’ en dan doe je je t-shirt zo helemaal omhoog, zo die mouwtjes. Dan zeggen 'ff vergelijken’ en dan houd je je arm zo bij die van hem (knijp er ff in...zn arm hè) en dan ga je verder en zegt 'ben je helemaal zo gespierd of wat’. Heb je ook sixpack, want ik heb niet. Kijk maar’ en dan doe je je t-shirt zo lekker ver omhoog en houd dat zo vast en hij kan dan bijna niet anders doen dan ook zijn buikje laten zien. Cool :stuck_out_tongue:

 

Dan zeg je ‘ok, leer mij die oefeningen’en dan doe je gewoon je t-shirt uit en gaat op de grond liggen ofzo idk of boven op hem haha, on nee das pas later :yum:

 

Dus je zegt ‘ik wil wel zien welke spieren dan aanspannen bij elke oefening’. En dan zo zeggen ‘doe ff voor en mag ik ff voelen dan’. Gewoon ff aan zijn buikje zitten. Niet te overdreven en dan doe je hem na en zegt 'moet je ff voelen of ik t goed doe'. Dus ja dan zitten jullie al beetje aan elkaar. lijkt me wel leuk om te doen. ik heb er ook wel zin in nu haha.

 

Dan afspreken om af en toe samen oefeningen te doen, omdat je net zo strak wil worden als hem en wie weet lukt het allemaal.

 

Als je sneaky bent, zeg je na wat oefenen: 'weet je wat, als je die oefeningen nog ff langzaam doet ga ik ff filmen dan weet ik hoe ze moeten’. Dan zou ik nog een beginfoto maken van hoe jullie eruit zien voordat jij begint met die oefeningen. ik bedoel dus dat je gewoon allebei met (minimaal haha) een ontbloot bovenlichaam samen een selfie maken. Das altijd leuk voor later….'s avonds als je nog wat oefeningen wilt doen...

 

Dan zeg je, dan maken we over een week ofzo weer eentje en steeds zo dat we kunnen zien of er al verschil is.

 

Je kan elkaar ook opmeten als je dat leuk vindt. Jij hem en hij jou, zo borstomvang, taille, heupen,…..etc

 

Na een week ga je vast geen verschil zien, maar het is altijd leuk om hem weer even bloot te zien, toch?

 

Btw, vind je hem gewoon leuk of leuk leuk. Ik bedoel val je op hem en zou je wat meer met hem willen doen dan alleen buikspieroefeningen?

 

Nou ja, ik hoop dat je er iets aan hebt en ik hoor zijn maten wel haha.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge

je kan misschien vragen om te ruilen, dat jij je piemol laat zien en hij zijn spieren. tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

je kan ook voor de grap (zogenaamd dan he) voorstellen om t-shirts te ruilen dan moet hij wel uit. en kan jij lekker genieten van die gespierde chest

En gym?? Verwisseld hij daar zn shirt niet??

Vraag hem samen wat te doen, gamen ofzo. Dan kan je altijd een soort truth or dare doen, of gewoon zelf je shirt uitdoen omdat je het 'warm' hebt. 

Hi,

Ik heb misschien wel een ideetje voor je: je stoot hem ‘per ongeluk’ aan als hij iets aan het drinken (of eten) is  zodat hij morst op zijn shirt. Dan zeg je iets van, ‘oh, sorry, wat stom van me, het spijt me. Weet je wat? Geef je shirt maar dan was ik/ me moeder het en dan krijg je het schoon terug.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, succes!

Je kunt hem eventueel masseren. Dan masseer je zn rug ofzo en dan vraag je of die zn shirt uitdoet.

Ps beandwoord even allemaal mijn vragenlijst over massage.

Groet.

Reageer