Genant... kon niet stoppen met staren

  • 28 January 2022
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hoi ik ben Liam (niet mijn echte naam) een meisje en ik ben 12 jaar. Als je mijn andere topic heb gezien weet je dat ik omniseksueel ben en dat ik dus op meisjes val. Ik zit dus in groep 8 en gisteren, donderdag dus, kwamen er wat mensen van Lyceo kweet niet of jullie het kennen maar het is zegmaar extra begeleiding voor de eindtoets en de brugklas. Er was dus een vrouw ik weet niet precies hoe oud ze was maar ze leek me rond begin twintig en zij was zegmaar heel erg knap. Ik kwam dus later binnen en die mensen stonden in de klas en toen ik die vrouw zag kreeg ik het heet en ik weet het niet zeker maar ik voelde me blozen. De hele les keek ik dus naar die vrouw en ik weer niet hoe en wat maar op een gegeven moment zat ik dus onbewust te staren naar haar vagina en toen ik het door had schrok ik op. Een van de andere vrouwen die had dat dus gezien! Fcking gênant dus. Maar het ergste is dat ze me een knipoogje gaf en begon te grinniken. Ik kon de hele dag amper functioneren maar nu komen ze dus elke donderdag en we worden opgesplits op niveau ik zit in een groepje van 5 kinderen en 1 begelijder. Uit alle 6 beggeleiders moest mijn groepje natuurlijk die hele knappe vrouw krijgen! Hoe ga ik 16 weken lang met haar uithouden zonder half te kwijlen tussen de lessen!?

 

 

(Sorry dat het een beetje lang is geworden en als je vragen hebt stel ze dan)


3 reacties

Hii,

Keep it calm! Probeer letterlijk koel te blijven en ga veel water drinken! Blijf gefocust op het werk en probeer NIET naar haar te kijken als ze je iets vraagt en je heeft antwoord kijk even kort naar haar en daarna wil snel terug. (Btw nog even een vraagje niet gemeen bedoelt maar je weet toch wel dat omniseksueel niet alleen betekent dat je op meisjes valt en dat je eig op iedereen valt maar dan met voorkeur?)

Reputatie 7
Badge +19

je wordt op de proef gesteld ik denk dat de vrouw die het zag wel van een grapje houdt zo te zien ik denk eerlijk gezegd dat je het wel red maar ik kan fout zitten je krijgt er weer een ervaring bij als ze jou komt helpen kijk dan weg zodat je haar niet aanstaard probeer jezelf af te leiden door aan het werk te gaan

Badge

Btw nog even een vraagje niet gemeen bedoelt maar je weet toch wel dat omniseksueel niet alleen betekent dat je op meisjes valt en dat je eig op iedereen valt maar dan met voorkeur?

Ja dat weet ik hah maar ik zei het alleen zodat mensen snappen dat ik ook op meisjes val

 

Reageer