gemixte signalen van HEM

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

hey hey. ik zit in de eerste en ben 13 jaar oud. ik heb dus echt een mega crush op een jongen uit mijn klas. ik dacht eerst dat hij mij misschien ook leuk vond. alleen nu weet ik dat dus niet zo goed meer.  we hebben heel vaak oogcontact enzo en bij vakken waar we samen in een groepje waren gezet was het ook heel gezellig. hij had dus toen op een gegeven moment voor 1 dag verkering met een meisje uit een andere klas. de volgende dag was het dus alweer uit omdat hij haar dus niet echt leuk vond. een vriendin van mij heeft hem ook al meerdere keren gevraagd of hij iemand leuk vond en of hij mij leuk vind. op dat allemaal kregen we geen antwoord maar hij heeft het wel aan al zijn vrienden laten zien. we hebben nog steeds heel vaak oogcontact enzo en ik had ook aan een van zijn vrienden gevraagd of hij iemand leuk vind maar hij wist het ook niet. iemand tips of advies wat ik nu kan doen? ik wil ook niet te dramatisch zijn. 

Xx anoniemmeisje


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je kan beter met hem praten ipv zijn vrienden of je eigen vriendinnen het te laten doen, dat zien dat je zelfvertrouwen hebt. Je kunt dan zeggen dat je hem leuk vind.

Badge

ja weet ik heb ik ook gedaan alleen als ik er over begin met hem loopt hij eigenlijk weg of begint hij meteen over iets anders dus ja dat maakt het wel lastig

Reputatie 3
Badge +1

Probeer het idd via zn vrienden anders kan je misschien een keer na school iets doen in de stad bijvoorbeeld minder grote stap dan thuis afspreken en probeer alleen met hem of juist met een aantal vrienden van jullie  wat je fijn vind werk wel toe naar alleen met hem en probeer dan wat te vragen/ bespreken en uit je gevoels naar hem dat raakt een jongen maar zolang je maar niet elke dag bij hem ligt te janken ofz want dat is weer irritant lol

Reageer