Skip to main content

Hay Hay, ik ben een jongen van 17. Ik heb een meid op een festival tijdens Koningsdag leren kennen. We zaten samen in de bus naar en terug van het festival en hadden het eigenlijk meteen al gezellig samen. Dagen en weken na de festival hebben we lopen appen en snappen met elkaar.

 

we zijn na 2 weken samen naar het strand geweest en afgelopen weekend ben ik met haar op date geweest, naar een zuip hok en nog bij haar thuis. In t begin was het nogal een verlegen gebeuren maar op snap hadden we al verteld dat we elkaar wel leuk vonden. 
 

afgelopen weekend bij haar thuis hebben we 3 uur lang samen gezeten, gezoend en heel close geweest tot half 7 ‘s ochtends. 2 dagen later heb we samen eten gekookt en een feest gegeven. Wederom in t begin verlegen en na t feest in de nacht weer gezoend en gezellig gehad. Nu heeft ze altijd veel op de planning staan en is ze eigenlijk bijna nooit vrij. Ondanks dat ik haar vaker wil zien lijkt t soms niet wederzijds te zijn. Ze heeft verteld dat ik haar wat meer moet leren kennen ze een relatie wilde, hier ben ik t helemaal over eens en heb ik respect voor. 
 

Mijn probleem is alleen dat het voor mijn gevoel alleen vanuit mijn kant komt dat en ze me (denk ik) ook weleens negeert. Ik vraag haar weleens om eerlijk te zijn maar krijg hier nooit echt antwoord op.

 

Vindt ze me nou ook echt leuk? Kom ik te verlegen over of juist te opdringerig? Wat kan ik t best doen?

Hoi, dat is idd moeilijk. Misschien kun je er achter komen als je zelf ook even wat afstand houdt? Kijken of ze jou dan uit zichzelf benadert en vraagt  wat er is, of dat je wat met haar wilt doen? Want dan kom je er achter hoe zij er in staat en of niet niet van alleen jouw kant komt. Het zal best moeilijk zijn om dit te doen, maar is wel een manier om te merken hoe zij er in staat. Ik bedoel natuurlijk niet dat je haar negeert, maar ook een tandje minder doet en dan afwacht….

Groetjes liefs Tartan X

 


Reageer