Vraag

Gelijk moeder ontmoeten..

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey peeps, 

 

Ik heb jullie advies even nodig, oepsie.. ik heb pas geleden iemand leren kennen via Discord enzo. En het klikt prima. Hoe dan ook, we willen meeten.. alleen wilt haar moeder mij gelijk zien. Omg, help me. Ik weet niet wat te doen. Iemand advies? 

 

P.s: Dit is een relatie dingentje, vet leuk enzo.

 

Joejoe


4 reacties

hallo ! superleuk dat je iemand hebt leren kennen! Wil je zeg maar dat haar moeder erbij is of liever niet?

in het geval dat je het niet wil dan kan je dat met haar bespreken, vertel dat je eerst even wil meeten zonder haar moeder erbij. 

in het geval dat je het wel wil dan kan je er in elk geval voor zorgen dat je goed overkomt. Neem wat mee voor haar moeder, een bos bloemen bijvoorbeeld en wees ECHT honderd procent jezelf. Toon interesse in haar moeder en luister naar haar verhalen. Maar het is ook zeker belangrijk dat je ook even alleen bent met haar. Zeg van tevoren ook tegen haar dat je liever hebt dat je ook even alleen met haar bent zodat je even kan praten en eventueel dingen kan doen ( alleen als je er zelf klaar voor bent).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Bye!

hallo ! superleuk dat je iemand hebt leren kennen! Wil je zeg maar dat haar moeder erbij is of liever niet?

in het geval dat je het niet wil dan kan je dat met haar bespreken, vertel dat je eerst even wil meeten zonder haar moeder erbij. 

in het geval dat je het wel wil dan kan je er in elk geval voor zorgen dat je goed overkomt. Neem wat mee voor haar moeder, een bos bloemen bijvoorbeeld en wees ECHT honderd procent jezelf. Toon interesse in haar moeder en luister naar haar verhalen. Maar het is ook zeker belangrijk dat je ook even alleen bent met haar. Zeg van tevoren ook tegen haar dat je liever hebt dat je ook even alleen met haar bent zodat je even kan praten en eventueel dingen kan doen ( alleen als je er zelf klaar voor bent).

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Bye!

 

O, oh.. ja komt goed dankje. En we gaan nog niks doen hoor :).. of nouja "niks”. Wel iets maar niet wat jij denkt neem ik aan :joy:

Reputatie 1
Badge +1

this didnt age well...

Reputatie 1
Badge

Hey

Ik snap dat de ouders jou willen ontmoeten, ze willen er zeker van zijn dat hun kind veilig is. Dat is niet omdat ze jou niet vertrouwen, maar gewoon een ouder ding. De moeder zal je vast accepteren. Haar kind vindt je leuk en waarschijnlijk steunt ze dat. Je hoeft je echt geen zorgen te maken, ga maar gewoon lekker meeten.

XX

Reageer