gekke gevoelens

  • 21 June 2023
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyyyyy, daar ben ik weer!!

ik heb jullie hulp nodig. 

een tijdje geleden leerde ik een jongen kennen via snel toevoegen op Snap. hij was heel aardig enz, maar toen vroeg hij of ik zijn vriendin wil zijn. ik vond en vind en niet leuk maar uit stress heb ik ja gezegd omdat het irl was. de dag daarna heb ik het uitgemaakt want ik vond het zielig om hem aan het lijntje te houden. maar nu als ik aan dingen denk die ik eerst heel graag wilde doen met een jongen wil ik nu niet meer. ik word er een beetje bang van omdat hij allemaal dingen deed die ik eng vond. er is een serie op Disney+ en die heet The Fosters (zeker een aanrader!!) en daar speelt een jongen in genaamd Jude. die ene jongen die ik leerde kennen moet me heeeeeel erg aan hem denken en ik word er echt niet goed van. het heeft ong de hele serie verpest. het is een heel vaag verhaal ik weet het maar kan iemand me helpen?

 

knuffels van een 13 jarige 1D obsessed meisje<3


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

hoi! wat een situatie zeg, als ik het goed begrijp heb je met een jongen gepraat op snap, die je vervolgens verkering heeft gevraagd maar je wilde niks met hem. 

Goed dat je het uit hebt gemaakt! je moet nooit iets doen wat je niet wil, en je moet niemand je laten dwingen. Ik snap dat je nu even af bent geschrokken van jongens, ik zou mezelf vooral ook nu ver weg van die jongen houden. ik vind die jude er ook een beetje uitzien als een engerd, echt heel goed van je dat je het uit hebt gemaakt. je komt er wel weer overheen! de serie is nu misschien een beetje raar om naar te kijken, maar ik denk dat als er wat tijd overheen gaat het wel weer te kijken is! succes! 

 

hopelijk heb ik geholpen??

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

sorry ik zie t nu pas!!

maar dankjewel, het heeft wat tijd gekost maar nu noem ik hem ‘jongen die we niet kennen’ hahahahah.  
ik ben nu met een jongen aan het praten  die eig veel beter bij me past, we hebben nog niks, maar dat komt sws wel denk ik!! 
 

xx van mij

Reageer