Vraag

Gek Dat je nog nooit echt een relatie heb gehad.... of niet

  • 10 December 2020
  • 13 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

is het gek geen relatie die echt echt was ooit al ben je 14


13 reacties

Reputatie 5
Badge +3

nee heb ik ook nie

Reputatie 5
Badge +3

ik zie connecties 

Reputatie 5
Badge +3

😂😂😂

Reputatie 3
Badge +2

ik zie connecties 

wth zoo The same 🤣 wel twee keer Iemand moeten annuleren want het voelde niet goed

Ik had ook pas m’n eerste reactie toen ik bijna 14 was en zit nu in m’n 2e dus is niet raar.

Nee hoor! helemaal niet raar. Als je niemand tegenkomt die je leuk vindt kom je niemand tegen weetje. Geen zorgen in maken!

Groetjs

Ik had op hele jonge leeftijd een relatie die heel lang duurde, zegmaar, tot de leeftijd dat het ook een echte relatie is zegmaar. Gewoon heel lang laten we het daarop houden. Maar wat ik wil zeggen is, het ging uit omdat ik serieuzer werd en zij juist nog bleef hangen in basisschool tijd. Daarmee bedoel ik dus, relaties zijn op die leeftijd gewoon lastig, en als je het dus niet zeker weet, is het verstandiger om geen relatie te hebben gehad dan er een hebben om het hebben. Om je vraag te beantwoorden, nee het is niet gek, waarschijnlijk zelfs wel verstandig. 

Reputatie 4
Badge +3

Het is zeker niet gek. Sommigen beginnen pas met hun 20e aan een relatie.

is het gek geen relatie die echt echt was ooit al ben je 14

Hey Kiran,

Geen stress vent, sommige mensen zijn single tot hun dertigste tot ze hun soulmate vinden. Die dingen laten zich niet haasten. De grap is dat als je niet zoekt, het vanzelf op je pad komt. Wees jezelf en je zult zien dat het natuurlijk op je afkomt.

Groet,

Raadgevertje

 

Reputatie 3
Badge

Ik vraag me hetzelfde af, ik lees vaak dat anderen het wel lukte 4 crushes gehad waarvan 3 mij had afgewezen 1 iemand had al met iemand anders. Nog nooit iemand gehad die ik de mijne heb kunnen noemen 😂

Reputatie 5
Badge +1

Het is niet gek!  Je gaat sowieso in een paar jaar een echte relatie vinden.

Reputatie 7
Badge +17

Zeker niet gek. Je kunt sws beter wachten tot je iemand tegen komt die je echt leuk vindt dan heel gehaast iemand gaan zoeken wat dan toch op niks uit loopt.

@KiranBoy37 zal 17 of 18 zijn nu (topic is uit 2020). Ben benieuwd of het hem inmiddels gelukt is. Dus Kiran, als je dit nog leest, doe ff update. 😅

Reputatie 5
Badge +1

Het is helemaal niet gek. Ik ben 16 en heb nooit een relatie gehad, en de meeste andere mensen uit mijn jaarlaag ook niet.

Geen zorgen maken, je zal later heus wel een relatie vinden!

Reageer