Vraag

geile seks met zus

  • 31 July 2022
  • 7 reacties
  • 3714 Bekeken

Badge +1

Ik douch soms samen met mijn zus en ik heb haar dus ook al veel naakt gezien en ik kreeg dus een stijven en ze zij 'zou lekker voellen in mij" en ze begon me opeens te rukken en toen hadden we dus seks (...) dus we doen het nu vaker en ze slaapt nu ook naakt bij mij nu is de vraag het is ff geleden en ik wil het meer doen en ze heeft de pil gebruikt

 

(onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon, zie forumregel 10)


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Zelf vindt ik het nogal een beetje apart dat je seks met je zus hebt. Maar lekker doen wat je lekker vindt.

Ik snap dat het miss lekker was om seks te hebben.

Maar als je nog sexuele spanningen hebt met haar zou ik het gwn voorstellen. Miss vragen om weer een x samen te douchen met een kleine knipoog.

 

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 ik douche ook samen met mijn zus van 16 en bij ons is het enigste wat we hebben gedaan isbelkaar gemastrubeert enz en elkaar inzepen nu ik wil ook seks met haar maar ik weet niet of men plan wel goed is. nog een bijzaak zou ze het wel willen als ze al een vriendje heeft die 18 is zelf wil ik seks met haar terwijl ik een vriendin van 16 heb

 

-bericht aangepast door de Kindertelefoon-

Ik geef jou hetzelfde antwoord als TS, stop ermee en denk goed na!!! Seks met familieleden moet je niet willen, is absoluut niet okee en kan voor veel problemen zorgen. 

Als je toe bent aan seks en dit min of meer al doet, dan zou je ook zo verstandig moeten zijn om na te denken met wie je iets doet!!!

 

Badge

We hebben toch seks gehad nu vraagt ze elke dag om te neuken of om elkaar te masturberen we vinden het allebij fijn en het is geil

@Anoniem 46290 Je vroeg zelf op je plan wel goed was? Nou nee dus, seks met familie is niet goed en zorgt in de meeste gevallen alleen maar voor problemen! Seks hoort iets te zijn wat je doet met iemand waar je heel veel omgeeft en een relatie mee hebt.

Stel dat er nu kinderen hier op het forum iets zoeken of seks omdat ze zijn misbruikt door familie, dan is het heel verwarrend als jij laat weten het leuk te vinden, en het dus goed te keuren, wat niet goed is! 

En wat vertel je later aan je eigen partner en eventuele kinderen, ik heb vroeger seks gehad met mijn bloed eigen zus? Verschrikkelijk zou ik dit vinden, en een slecht voorbeeld.

Maar goed ik heb al op meerder van dit soort topics een reactie geplaatst, maar blijkbaar gaat het jullie niet om een eerlijk antwoord, maar om het verhaaltje zelf!

Badge

laat deze jongen lekker, als hij seks met zn zus heeft is toch zijn eigen keus? snap niet waar mensen zo moeilijk over doen

Reputatie 7
Badge +7

Is het je eigen keuze (wat @anoniem persoon zegt): ja.

Is het slim? Nee.

 

Reageer