Vraag

geholpen door leuk meisje


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik was vandaag naar een winkel geweest om nieuwe wielerkleding aan te schaffen.

ik werd bijna meteen toen ik in de winkel was aangesproken door een jonge dame, ze vroeg of ze me kon helpen.

dus ik uitgelegd waar ik voor kwam en zij heeft mij geholpen met nieuwe kleding.

ik voelde meteen toen ze me de eerste keer aan sprak al een klik ofzo.

we hebben veel met elkaar over de nieuwe kleding gehad een grapjes gemaakt.

ze was erg aardig en we konden het wel goed met elkaar vinden.

ik zou dus graag met haar in contact komen om samen misschien iets te gaan doen ofzo.

alleen heb ik geen idee hoe, kan iemand mij helpen of heeft iemand tips??

Alvast bedankt :)

 


10 reacties

Hoi

 

Een meisje dat je hielp in een kledingwinkel, ben je erg leuk gaan vinden. Wat fijn dat jullie zo’n gezellige tijd hebben doorgebracht samen :slight_smile:  Denk je nog eens terug te durven gaan naar die winkel, en om haar nummer te vragen? Als je namelijk geen contactgegevens van haar hebt, lijkt het me lastig om met haar in contact te blijven. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Een meisje dat je hielp in een kledingwinkel, ben je erg leuk gaan vinden. Wat fijn dat jullie zo’n gezellige tijd hebben doorgebracht samen :slight_smile:  Denk je nog eens terug te durven gaan naar die winkel, en om haar nummer te vragen? Als je namelijk geen contactgegevens van haar hebt, lijkt het me lastig om met haar in contact te blijven. 

 

Gr. Kenshin

Bedankt voor je reactie.

Het is alleen wel 45 km van waar ik woon af :)

Oh, wat een afstand. Ken je haar (volledige) naam soms? Droeg ze een naamkaartje? Als je haar naam kent, zou je haar kunnen opzoeken op sociale media. 

 

Gr. Kenshin

Oh, wat een afstand. Ken je haar (volledige) naam soms? Droeg ze een naamkaartje? Als je haar naam kent, zou je haar kunnen opzoeken op sociale media. 

 

Gr. Kenshin

Ik weet haar voornaam, en heb haar opgezocht op verschillende socialmedia platformen, maar ik heb haar nog niet kunnen vinden😔

Ah, da’s jammer. Denk je vroeg of laat nog eens iets nodig te hebben van die winkel?

 

Gr. Kenshin 

Ah, da’s jammer. Denk je vroeg of laat nog eens iets nodig te hebben van die winkel?

 

Gr. Kenshin 

Ja, maar dat word dan pas tegen het eind van de zomer denk ik, en dan is het nogsteed afwachten of zij die dag aan het werk is.

Als je haar echt graag nog eens ziet, zou je op eenzelfde dag rond hetzelfde tijdstip kunnen langsgaan. Was je de vorige keer er op een dinsdag rond de middag? Ga de volgende keer dan ook langs rond dinsdagmiddag. Op die manier vergroot je kans haar terug te zien. 

 

Gr. Kenshin

heeft de winkel een instagram/facebook/twitter pagina? zoja, goed nieuws,  waarschijnlijk volgt ze het account!! ik ben pro stalker haha

veel succes lol

Bedankt @Kenshin , die tip houd ik in mijn achterhoofd :)

@FrickinFelix ook bedankt, ze hebben inderdaad een sociaalmedia profiel, ik heb er ook al op gezocht (iik ben ook wel beetje een stalker hahahha) maar helaas niks gevonden :(

Hey, als je jet een echt leuk meidje vind raad ik je dit aan, en doe het als jr het waard is wat me wel logisch lijkt. Ga bv volgende week er weer naartoe zelfde dag en tijdstip het is ver i know maar je vind haar leuk toch ga gewoon voor iets kleins als ze er niet is heb jr prch maar als ze er wel is ga je naar haar toe je vraagt aan iets waar dat ligt zei neemt je mee en je praat een beetje met haar. Voel je de klik niet dan kan je het beste niet vragen voel je het wel, heb de ballen en vraag een beetje aan het einde om haar nummer als ze zegt nee sorry dan ja helaas... Maar stel ze geeft haar nummer aan jou heb je contact je kan dan appen met haar en een keertje afspreken ergens kan nu niet bij een terrasje ivm corona maar wel ergens een parkje je kan dan met haar praten en zeggen dat je haar leuk vind etc. Je kan het ook via de app zeggen want gemakkelijker maar vind ik zelf stommer vind. 

Als je het de moeite waar vind dan ist zo maar kwou je ff helpen

Greetz jongen104

Reageer