Vraag

geheime vk

  • 15 March 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hoii ik heb geheime vk  met een jongen we hadden sinds groep 2/3 en toen in groep 7 ff pauze en nu weer maar hij zegt dat het geheim moet blijven hij zegt “het is van ons twee” hij is lief en aardig maar ik wil het eigenlijk vertellen aan andere. Wat nu?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou een keer met hem afspreken en aan hem vragen why hij het niet vedder wil vertellen. Ms komen jullie er zo wel uit.

Groetjessssss

Badge

Ik zou een keer met hem afspreken en aan hem vragen why hij het niet vedder wil vertellen. Ms komen jullie er zo wel uit.

Groetjessssss

Hij wil het geheim houden bc zijn vrienden vinden mij beetje stom xx

Badge

Ik denk dat het het slimste is om het gewoon tussen jullie twee te houden, zo breek je zijn comfort zone niet. Ookal vertel je het aan je beste vriendinnen ze kunnen het altijd doorvertellen en zo zal hij zich ook schamen misschien. Dus ik zeg lekker voor je houden. Als je het echt graag wil vertellen, heb het er even met m over

Badge

Ik denk dat het het slimste is om het gewoon tussen jullie twee te houden, zo breek je zijn comfort zone niet. Ookal vertel je het aan je beste vriendinnen ze kunnen het altijd doorvertellen en zo zal hij zich ook schamen misschien. Dus ik zeg lekker voor je houden. Als je het echt graag wil vertellen, heb het er even met m over

Thanks! 

Reageer