Skip to main content

geheime relatie of niet

• October 31, 2025
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1

Hoi het lijkt me wel leuk om een relatie te hebben maar ik ben pas 13 en me ouders vinden dat te jong om al een relatje te krijgen maar wat als nou degene die ik leuk vind , mij ook leuk vind.. Dan zeg ik tuurlijk geen nee snap je maar ik weet ook niet of diegene het leuk vind als ik het als geheim hou voor me ouders. En me ouders doen ook altijd er zo awkward over dat soort dingen met verliefd heid dus ik zeg liever niks maar ik wil dan misschien wel bijvoorbeeld afspreken met hem maar ja… Ik weet het niet zo goed. Zou ik het als geheim houden of toch zeggen..

Mensen, HELP ME

5 reacties

• Net nieuw
  • October 31, 2025

Ahw ik snap je helemaal 😅 Het is best lastig, zeker als je ouders er awkward over doen.

Het is helemaal oké om te willen afspreken en iemand leuk te vinden, maar je ouders erbij betrekken kan ook handig zijn, zodat je veilig bent en niemand zich zorgen hoeft te maken.

Je kunt het ook eerst klein houden, gewoon eens praten of iets samen doen, zonder meteen te zeggen dat het een “relatie” is. Zo kun je kijken hoe het voelt en of je er klaar voor bent.

Belangrijkste: doe wat voor jou goed voelt en waar jij je veilig bij voelt ❤️

• Net nieuw
  • November 1, 2025

Hoi, ik zou wel je ouders erbij betrekken want als je dan tegen een probleem aanloopt kan je het ze makkelijker vragen en blijf je niet met je probleem zitten.veel succes!! 

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Jaaa thanks hier heb ik wat aan!! 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 3, 2025

Hey hey 

Ik zal wel je ouders erbij betrekken want stel je voor er gebeurd iets of wat dan ook dan kunnen je ouders erbij helpen. 

Forum|alt.badge.img

het kan fijn zijn om je ouders erbij te betrekken voor als je dan een keer ruzie krijgt en je voelt je er naar over maar ik vind dat je zelf mag bepalen wanneer je verkering wil en met wie.