Vraag

geheime relatie met oudere jongen

  • 21 August 2020
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben een meisje van 12. ik zit in 2vwo. thuis is het allemaal niet zo leuk enzo. mijn ouders maken veel ruzie. gelukkig heb ik een goeede vriend en die is 24. bij hem thuis kan ik huiswerk doen en daar kom ik nu al 2 jaar elke dag. hij is heel lief en elke dag maakt hij eten voor ons. hij heeft mij ook konijnen en een hond gegeven en die zie ik elke dag bij hem. 

alleen we zijn verliefd geworden op elkaar en kussen vind ik wel leuk alleen de rest niet. maar als ik dat zeg dan mag ik misschien niet meer komen bij hem. en ik ben wel super verliefd dus ik wil ook niet dat we elkaar niet meer mogen zien. ik weet alleen niet of hij oprecht is want hij heeft wel een vriendin en die mag niet weten van onze relatie. en die vriendin is wel 20 en ik ben jaloers op haar omdat hun samen naar buiten kunnen gaan en buiten kunnen kussen en wij kunnen dat nooit. omdat mensen dan boos worden. 

mijn juf vind het niet goed en is heel geschrokken en nu heb ik beloofd dat we geen aftrekken en vingeren meer doen maar ik ben eenzaam omdat ik niet erover kan praten meer met iemand. en ik denk dat we binnenkort ook wel echte seks gaan hebben omdat hij steeds verder gaat. ik vind dat eigenlijk lastig omdat ik het hem wel wil geven maar ik merk niks als hij mij vingert. mijn lcihaam is dan defect want ik word niet opgewonden en hij wel. hij is dan anders van kleur en heeft een gloed. en dan kreunt hij ook waar ik bang van word en dan durf ik niks te zeggen. alleen het duurt maar een kwartiertje en daarna gaan we weer leuke dingen doen zoals met d e hond wandelen of samen naar zijn caravan toe. 

mijn ouder missen me trouwens ook niet hoor. die zoeken niet waar ik ben. dus ik kan niks zeggen want dan heb ik misschien zelf geen huis meer en ik wil niet naar een instelling. 

dus ja ik ben heel verliefd maar ik wil niet dat hij mij gaat neuken en dat zit er welr aant e komen. wat moet ik doen

 


1 reactie

Heyy

Je bent verliefd op die jongen, oke. Hij wil seks met je maar jij wil liever nog niet. Je moet dit zeggen tegen hem. Als hij niet respecteert dat jij geen seks wilt is de liefde niet wederzijds. 

Indien jullie dan toch seks hebben en het is tegen je wil is dit 1) verkrachting, aangezien jij het niet wilt, maar ook 2) pedofilie, aangezien hij 18+ is en jij niet.

Groetjs

Reageer