Vraag

geheime relatie

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai iedereen,

ik heb een probleempje ik vind een jongen heel leuk alleen ik mag niet van mijn ouders met hem omgaan omdat hij mavo doet en ik gymnasium. Mijn ouders vinden dat ik beter kan krijgen. Ik ga ondanks dat ze dat zeiden al 2 weken met hem om en gisteren zei die tegen me dat hij me echt leuk vond en ik zei t ook tegen hem haha. Ik weet alleen niet hoe een geheime relatie werkt enzo dus iemand tips?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Een geheime relatie werkt als een normale, maar dan vertel je het niemand! Wel naar dat je ouders je keuze niet respecteren, en nee, je kan niet beter krijgen, voor jou is hij al de beste, daarom ben je ook verliefd. Vertel het dus aan niemand als je een geheime relatie wil en doe gewoon normaal met hem! Groetjes

-flopflop13⚪️🔴⚪️

Hé!

Als je een geheime relatie hebt moet je zorgen dat echt niemand het weet. Want als een paar mensen het weten verspreiden dit soort dingen heel snel en het zou erg vervelend zijn als je ouders het van iemand te horen krijgen lijkt me. Prater dus ook over met die jongen dat hij ook weet hoe jou situatie is en er rekening mee kan houden. Verder lijkt het me logisch dat je zorgt dat je niet hand in hand over straat niet lopen met hem of iets in die richting want dat kan ook iedereen zien natuurlijk. 

Een relatie voor een lange tijd geheim houden is echt heel moeilijk dus ik hoop voor je dat je het uiteindelijk toch aan je ouders kan vertellen.

J8j8

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Ik snap dat t lastig is zo'n situatie, ben zelf ook gymnasiast. Ik heb ook een tijdje met iemand gepraat en omdat hij ook niet zo slim was vonden mn ouders het ook niet ok. Als jullie echt gek op elkaar zijn: heb schijt aan je ouders en ga er voor. Maybe is het beter om het niet te vertellen, maar als je een maand ofz hebt dan gewoon zeggen, niet moeilijk doen. Mavo is helemaal niet zo slecht en als je elkaar echt leuk vindt en goed bij elkaar past doet slimheid of leeftijd ( mits het niet TE veel is) er echt niet toe. 

Suc6!

Gr. Ranger13

Reageer