Vraag

geheime liefde

  • 5 November 2020
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

Ik heb dringend advies nodig. Maar eerste leg ik het verhaal wel uit.

Een jongen had een paar maanden terug een crush op mij bleek. Het was tijdens quarantaine maanden thuis dus hij zei het via insta. Hij belde me steeds en wou steeds afspreken, maar 1 ik zag hem als een klasgenoot want ik had nooit door dat hij iets in mij zag en 2 ik vond het best spannend om alleen met een jongen af te spreken. Ik negeerde hem en na een week of 2 gaf hij het op. Toen hebben we het bij dat gelaten en elkaar lang niet gesproken. Maar ik begon toen gevoelens voor hem gekregen, we mochten weer naar school maar daar spraken we elkaar niet. Alleen ik begon hem alleen maar leuker te vinden. We hebben laatst nog gepraat via dm & nu zijn we gewoon chill met elkaar. Hij zij dat hij eerder had moeten nadenken en het niet zo over had moeten laten komen (het kwam er dus eigelijk op neer dat hij toch niet ECHT verlieft was) maar tegen mijn vriendin heeft hij gezegd dat als ik hem wel leuk zou gaan vinden dat hij volgend jaar wel een relatie met mij zou willen (schoolfocus dit jaar). Dus wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

heyy 

je vind hem leuk toch? Vraag hem! er is kans dat hij ja zegt ik zou het gewoon vragen

meer heb ik eigenlijk niet te zeggen het enige probleem wat je hebt is dat je niet weet of die je leuk vind en dat is maar een manier om er achter te komen

 

kuzz

Badge

Hey

Ik zou hem vragen als ik jou was

Reageer