Vraag

Geheim vriendje

  • 18 March 2018
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds kort een vriendje maar me moeder weet van niks want ze accepteert dat sws niet ze zegt altijd : mijn dochter een vriendje whaha nee dan heeft ze echt een probleem . Dus ik vertel niet dat ik een vriendje heb maar ik kan niet tegen haar blijven liegen en ik heb er al met veel mensen over gesproken maar die kunnen me allemaal niet helpen en ze verandert ook niet van ged8en wat Nu!

6 reacties

blijf eerlijk tegen je moeder en vertel gewoon dat je een leuk vriendje hebt en ze word echt niet boos zij is vroeger ook verliefd geweest en ze weet juistwel dat je liefde nou niet kunt stoppen
Dat is het nou juist ze accepteert dat niet daar heb ik het al vaker over gehad
ow ja dan is wel lastig maar vertel het gwn en anders moet je niet als je dat niet wil vertellen natuurlijk
Mijn moeder zegt ook altijd dat mijn toekomstige vriendin goed moet koken maar ze maakt maar een grapje (af en toe lijkt het niet zo?)
Maar zeg het gewoon tegen je moeder , zij kan er weinig aan doen dat jij verlieft bent...
Mijn moeder zegt altijd het moet Well een jongen uit de balkan worden anders slacht je hem nog ??
Weet je zeker dat je moeder het niet zal accepteren? Vraag misschien zelf aan je moeder naar haar eigen liefdesleven toen ze zo oud was als jij. Misschien had zij toen ook een vriendje, dan is het natuurlijk een goed excuus om ook een vriendje te hebben.
Misschien meent ze het niet echt dat ze niet wilt dat jij een vriendje hebt. Wat ik zou doen:
1. Vraag nog 1 keer wat zij ervan zou vinden als jij een vriendje had.
2. Als ze het niet ok vind: Vraag waarom het niet ok is.
3. Introduceer hem alsnog, je bent geen klein kind meer. Je hebt ook je eigen verantwoordelijkheden en je bent waarschijnlijk oud genoeg om een vriendje te hebben.
Dit is natuurlijk wat ik zou doen als ik in jouw schoenen had gestaan, misschien komt dit natuurlijk voor jou niet uit of is het een beetje spannend om dat te doen.

Veel succes!
Dini

Reageer