Skip to main content

Heyy, zoals in mijn vorige topic gaat deze ook over deze jongen.

Ik heb geen idee hoe ik hem daar noemde, maar ik noem hem even aardbei. Ik ging dus deze vrijdag (avond) alleen met aardbei naar de stad. Iedereen zei dat het een date was maar dat was het niet soort van. Dat is iniedergeval mijn eerste vraag: We gingen samen naar de stad, en hij betaalde de mac en sushi.. Maar over de stad. Hij haalde me op met zn fatbike, en we gingen eerst naar de mac en daarna energy halen. Ik kreeg nog energy van hem dus vandaar. Vervolgens gingen we sushi eten. Daarna even naar centrum en we hadden ook snoep gedeeld en shit. Normaal haat ik het om mijn dingen met mensen te delen, maar met aardbei voelt het heel natuurlijk. Maar anywayssss. We waren daar van half 7 tot half 10. En ja ik mocht zijn vape. En nouja hij wachte tot mn ouder me kwamen halen enzz. Maar nu de vraag. Het was super gezellig, en nu negeert hij me. Letterlijk volledig. Hij geeft me mixedsignals en ik weet het gewoon niet meer. 

HELP ME AJB

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van Forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals woonplaats).

Hallooooo,

Misschien heeft hij gewoon een wat slechtere periode omdat hij moe is bijvoorbeeld. Verder zou ik het niet weten.

Groetjes, justGhast

Hey! Als hij niks laat horen en blijkbaar niet de moeite doet om jou iets te laten weten of zijn best voor je doet, denk ik dat het geen echte liefde is. Zo te lezen denk jij meer aan hem dan hij aan jou. Misschien kun je hetzelfde doen, hem niks laten horen van jou. En dan eens kijken of hij nog iets laat horen en zo niet dan weet je genoeg. Dat klinkt wel hard maar als jij ermee zit en hij gaat lekker door met zn leven is dat ook zonde van jouw energie en je liefde. Sterkte hoor! 

Liefs Tover xxx

Reageer