Hallo iedereen
ik zit met iets. Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik geen echt goede vrienden heb. Op Instagram zie ik allemaal mensen samen komen en leuke dingen doen (met beperkingen door Corona) maar ik spreek eigenlijk nooit af met vrienden om samen iets leuks te doen buiten hobby’s en school. Ik zou dit wel willen maar ik weet niet wat in aan mijn vrienden moet vragen.
ik heb hier al veel over lopen denken en telkens dacht ik : maar ik heb veel hobby’s en ik zie mijn vrienden daar dus ik hoef niet af te spreken. Maar nu door Corona kunnen die hobby’s en ook school waar ik mijn vrienden dagelijks zie niet meer doorgaan.
omdat ik het niet gewoon ben om met vrienden af te spreken doe ik dit dus niet en omdat niemand vraagt om met mij af te spreken heb ik het gevoel dat in geen goede vrienden heb.
ik zit nu ook op de leeftijd waarop ik zou beginnen met uitgaan. Maar ik ben bang dat ik hierdoor later minder goede vriendschappen ga hebben en geen vrienden ga hebben om mee te feesten.
ik zie nu geen vrienden terwijl het wel mag van de maatregelen. Ben ik de enige en is dit normaal? Het is de eerste keer dat ik dit gevoel heb.