Vraag

Geen social media meer

  • 14 December 2021
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 15 jaar en heb sinds 2 weken social media verwijderd. Het enige probleem is dat ik wel nogsteeds opzoek ben naar een vriendin (mijn eerste) alleen ik heb het gevoel dat dit veel moeilijker is zonder social media. Is iemand die ervaring heeft met een vriendin zoeken zonder social media en heeft iemand nog tips?

Laat maar weten groetjes Anoniem200678


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben 13 maar kan je wel wat tips geven stuur het zeker als ik een paar tips moet geven

Reputatie 4
Badge +4

Hey ik ben 13 maar kan je wel wat tips geven stuur het zeker als ik een paar tips moet geven

Ja een paar tips zou fijn zijn!

Reputatie 4
Badge +4

iemand anders nog tips?

Reputatie 4
Badge +3

ik denk dat je niet zo moet haasten en dat de ware wel op je pad komt, hoe dom het ook klinkt. iemand  kiezen waar je echt mee klikt is veel beter dan een random meisje op disxord vinden toch? liefde kan uit alle hoeken komen :>

Reputatie 4
Badge +4

ik denk dat je niet zo moet haasten en dat de ware wel op je pad komt, hoe dom het ook klinkt. iemand  kiezen waar je echt mee klikt is veel beter dan een random meisje op disxord vinden toch? liefde kan uit alle hoeken komen :>

Ja dat is waar! dankjewel voor je advies!

Reputatie 1
Badge

Opzich zou ik eigenlijk niet direct op zoek gaan naar een vriendin want de ware zal je ooit wel nog vinden maar je kan miss al is aan vrienden vragen of zij miss iemand kennen, of op je school miss. Maar probeer het niet te forceren je moet geen vriendin nemen omdat je een vriendin wilt maar omdat je haar echt leuk vind snap je?

 

Groetjes Noah

Reputatie 1
Badge

Maar anders je moet ook weer geen vriendin zoeken omdat je er een wilt maar je moet haar echt leuk vinden. Probeer anders is in je vriendenkring. 

Reageer