Vraag

geen social media

  • 8 January 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

ik wil graag een vriendje, en tegenwoordig vragen jongens om je snap en niet meer om je nummer.

toen ik aan mijn moeder vroeg of ik snapchat mocht werd ze meteen heel boos en zei ze dat het een app is vol 🍆📷s  en loverboys.

ik ben 12 btw en heb nog nooit vriendje gehad

wat moet ik doen om snapchat te mogen of een vriendje te krijgen?

xoxo ~ Louise


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey, k ben een jongen maar als je snap wil om een bf te krijgen zal k t nieteens proberen.
Ik gebruik ook geen snap omdat ik het gevoel heb dat ook meiden maar idd ook jongens niet alleen met 1 persoon die je leuk vind chatten maar met heel veel! daarom vraag ik ook liever nummer ipv snap.
Als je iemand leuk vind (bijvoorbeeld op je school) stap je gewoon op hem af en vraag je of die een keer wilt afspreken bijvoorbeeld en dan kan je dat op school of via whatsapp ofzo afspreken en misschien komt daar uiteindelijk wel een relatie van
Hopelijk heb ik je kunnen helpen - anoniemqwerty

Reputatie 7
Badge +17

Als je gewoon zegt dat je geen snap hebt (heb ik ook niet trouwens) begrijpen jongens dat wel hoor. De meeste hebben ook nog whatsapp.

Reputatie 7
Badge +19

Ja je kan idd gwn zeggen dat je geen snap hebt maar dat je wel graag wilt appen

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb ook geen snap, maar heb er noooit echt last van gehad, ik doe niet heel veel op mijn tel ( behalev kT tuurlijk,) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer