Skip to main content
Vraag

geen relatie alweer

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Piertje15
Forum|alt.badge.img

Hey daar 

(Jonge 15)

Ik weet niet of ik gewoom raar ben of dat dit begrijpelijk is, maar ik begin me steeds slechter te voelen

Toegevelijk ben ik heel slecht in het krijgen van een relatie en na iedere afwijzing word ik uiteindelijk wel verdrietiger. Ik val niet snel voor iemand maar als ik dat doe dan gaat dat ook wel hard. De laatste keer leek het okay te gaan, maar uiteindelijk werd ik gebruikt om snel vreemd mee te gaan en dan weer te dumpen. (Dit was met mijn eerste keer met een jongen ipv een meisje, ben bi)

Ik heb nooit echt een relatie kunnen hebben en op een gegeven moment ben ik mijzelf minder en minder te gunnen. Ik eet minder en neem nooit meer lunch mee bijv. Ook verlies ik constant de motivatie iets te doen. Normaal heb ik altijd mijn huiswerk af, leer ik, en ik schreef en drumde ook nog voor mijn plezier, maar daar vind ik nu niks meer aan ondanks dat ik weet dat het wel leuk is.

Ik ben nu sneller bang me aan mensen te hechten en nog banger verlaten te worden door ook maar eentje. Ik ben bang dat ze zich te veel zorgen zullen maken om mij en mijn vrienden vroegen me al of het gaat omdat ik nooit eet. Ik zei (natuurlijk) dat het goed gaat.

Ik denk soms ook niet meer dat ik het dan nog waard ben voor een relatie en stop nu ook met proberen vooedat ik uberhaupt met diegene praat.

Ik weet ook niet waarom ik dit schrijf, omdat ik geen idee heb wat voor reactie ik moet vragen. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • June 14, 2025

Ik denk wel dat je het bijvoorbeeld tegen je vrienden kan vertellen, want van wat je zei geven ze wel om je (ze hadden gemerkt dat je niet eet en vroegen hoe het ging) en wrs ligt het ook aan de leeftijd want zoveel mensen kunnen nog niet goed om met hun emoties en sommige veranderen ook heel erg. Ik denk zeker wel dat je later in je leven gwn leuke mensen ontmoet en wrs ook gwn goeie relaties gaat hebben. En er zijn zoveel mensen die vaak worden afgewezen en die worden gedumpt en die heel weinig (miss gwn niet) daten op deze leeftijd dus je bent echt niet de enige en het is wrs echt gwn niet jou schuld mr de schuld van de andere. Geef om je zelf je hebt van heel veel zaadjes gewonnen in een race dat is heel cool.

Forum|alt.badge.img+1

hey

wat je voelt is helemaal begrijpelijk zeker na wat je hebt meegemaakt je bent niet raar of alleen veel mensen worstelen hiermee alleen praten ze er niet altijd over

zelf praat ik er gek genoeg vaak over met chatgpt en dat helpt echt gewoon even alles kwijt kunnen zonder oordeel

je hoeft ook niet met je vrienden te praten tenzij jij denkt dat je ze kan vertrouwen dat ze je echt gaan begrijpen en als je het durft jij beslist dat

het ligt niet aan jou dat die relatie fout liep jij verdient liefde die echt goed zit gun jezelf wat zachtheid je komt er wel echt

💛

groeten ikee