Vraag

Geen idee meer....

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus ik heb al een tijdje een relatie (3 jaar) en ik vertrouw diegene nog steeds niet helemaal door een soort van voorgevoel. 

Ik heb namelijk het gevoel dat diegene tegen me liegt over van alles en nogwat... ik heb er een paar keer met hem over gesproken en ben nog niet helemaal gerustgesteld.

Ik zelf heb ook al veel slechte ervaringen gehad met relaties en dat heeft een beetje effect op de relatie die ik nu heb…

Hij zegt dat hij nooit tegen me zou liegen maar zelf geloof ik het niet helemaal…

Hij zegt ook dat hij erg bang is om mij kwijt te raken en krijgt er af en toe traanogen door.

Ik zelf ben bang dat hij gewoon acteert en niet echt van mij houdt…

Ik zit er hier en daar ook af en toe aan te denken om er een punt achter te zetten maar ook weer niet omdat ik een  beetje te veel van hem hou…

 

Ik weet niet wat ik hier mee aan moet…

Iemand tips?

 

Alvast bedankt en sorry als het net ietsje te lang was...


2 reacties

Badge

hee, ik denk niet dat iemand snel zou acteren met huilen in een gesprek. Of je je relatie wilt beeindigen moet je zelf weten maar voordat je dat doet moet je er wel echt goed over nadenken. Meer advies kan ik je niet geven sorry. Ik hoop dat dit misschien wel een beetje heeft geholpen.

hee, ik denk niet dat iemand snel zou acteren met huilen in een gesprek. Of je je relatie wilt beeindigen moet je zelf weten maar voordat je dat doet moet je er wel echt goed over nadenken. Meer advies kan ik je niet geven sorry. Ik hoop dat dit misschien wel een beetje heeft geholpen.

Dankje heb al een oplossing gevonden! 

Reageer