Vraag

Geen contact meer met mn crush

  • 9 May 2021
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Reputatie 4

Heyyy,

Ik heb een crush sinds dat ik in de kleuter klas zit op jongen Tom (ik gebruik niet zijn echte naam voor privacy). We hebben niet zoveel contact. Ik heb 1 keer bij hem afgesproken (groep 5). Het was heel leuk en wouden ook nog een keer afspreken, maar dat is niet gebeurd.

 

In januari heb ik hem gevonden op Snapchat en heb ik hem toegevoegd. 1 dag later heeft hij mij ook toegevoegd en hebben we heel veel gechat tot april. Hij heeft mij uit het niks verwijdert! Geen uitleg gekregen, ik heb niks raars naar hem gestuurt, gewoon uit het niks. Hij weet sinds dat ik met hem heb afgesproken (2 jaar geleden) dat ik op hem verliefd ben, hij vroeg dat aan mij. Maar ik kan echt niet geloven dat het door dat komt.

 

Ik weet nog waar hij woont alleen het lijkt me heel raar om opeens aan  te bellen. Weet iemand misschien een oplossing en waarom hij me misschien heeft verwijdert? 

 

Groetjes, Mimi


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Lijkt me heel vervelend Mimi!

Vraag me alleen wel een beetje af hoe oud je bent. Want sinds de kleuterklas is heeeel lang geleden als je nu al op de middelbare zit bijvoorbeeld.

Heel flauw van Tom dat hij niet meer reageert maar ik ben bang dat dat zijn laffe manier is om te zeggen dat hij geen interesse heeft. Aanbellen gaat dat zeker niet beter maken. Ik raad je aan zeker omdat ik denk dat je al heel lang verliefd bent om toch door te gaan en niet meer verliefd te zijn. Kan heel moeilijk zijn dat weet ik uit ervaring maar het is altijd beter dan verliefd zijn op iemand die dat niet terug gaat zijn. En wie weet kom je hem later nog een keer tegen en als je dan nog steeds gevoelens voor hem hebt zou ik hem gewoon aanspreken en vertellen hoe je je voelt.

 

Groetjes!

Reageer