Skip to main content

Hey, ben ik weer

Ik heb dus een vriendje alleen we hebben heel weinig contact, in het begin appte we elke dag en zaten we op school samen in de pauzes. Nu appen heel weinig en dat vind ik jammer (heb ik hem verteld) waarop hij heel kortaf reageerde alsof hij het niet jammer vind. 

En nu er corona is en we niet naar school hoeven zie ik hem ook bijna nooit meer, wat kan ik eraan doen? Want ik voel me er echt niet fijn door 

Gr anoniem 

Hee AsunaYuuki,

Ik denk dat het belangrijk is om je naar hem te uiten over wat je hier ook zegt (dat het lijkt alsof het hem weinig interesseert en dat je dat jammer vindt). Daarbij vind ik het apart om te horen dat jullie een relatie hebben, maar elkaar niet zien buiten school? Ik ben van mening dat je juist een relatie opbouwt als je veel met elkaar bent. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe oud (of jong) je bent.

Liefs

Heyy, ik zou aan hem vragen of hij je nog wel leuk vind. Als je zo twijfelt is het ook niet leuk. Nu je niet op school zit kan je dat via Sociale media doen maar denk er dan aan dat het anders kan overkomen dan je eigenlijk bedoeld. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Reageer