Vraag

Geen berichtje gekregen

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi


3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hallo, kun je iets duidelijker zijn over je probleem? Op deze manier begrijp ik namelijk niet wat je bedoelt!

Hallo, kun je iets duidelijker zijn over je probleem? Op deze manier begrijp ik namelijk niet wat je bedoelt!

Oh sorry, ik weet niet hoe ik dit bericht kon verwijderen dus had ik maar hoi gezegd haha. Maar nu wil ik toch wel een antwoord op mijn vraag.

 

Ik heb alle moed verzameld en een jongen een bericht gestuurd. Ik vroeg hoe het gaat, hij zei ‘heyy gaat prima’. Toen vroeg hij waar hij mij van kent, en toen zei ik van die ene club ( we hebben samen op een club gezeten maar nooit gesproken behalve 1 zin). En toen was het na mijn antwoord stil. Dus vandaag vraag ik hoe het nu op die club gaat, en hij zei over zichzelf dat hij super goed is geworden en daarna vroeg hij naar mij of ik dat nog doe ( wat we deden op die club). Toen had ik hem een compliment gegeven dat hij heel goed was en toen zijn vraag beantwoord. En toen was het stil, dat was allemaal vandaag. En ik wil heel graag dit gesprek voortzetten. Maar ik weet niet hoe. En weten jullie nog wat vragen die ik hem kan stellen?

Reputatie 7
Badge +17

Mensen vinden het vaak leuk om vragen over zichzelf te beantwoorden. Misschien kun je doorvragen over z’n hobby's of zo.

Reageer