Skip to main content

Hoi allemaal 

ik woon sinds een jaar in het buitenland waar ik thuisonderwijs krijg van mijn ouders. Alleen  wonen we zo afgelegen dat er geen kinderen zijn van mijn leeftijd (ik ben 13)  weten jullie een goede manier om online in contact te komen met leeftijdsgenoten? 
alvast bedankt 

hii, 

lastig zeg! 

misschien door middel van snapkaart, of als je een keer naar de stad gaat, kinderen van jou leeftijd aanspreken. 

 


Hoi, Ik weet niet of ik veel zal helpen maar ik zeg het toch maar:

Misschien kan je gewoon mensen toevoegen op snap? Of je kan apps downloaden waarop je mensen kan leren kennen.  

Ik hoop dat je er iets aan had en dat je snel mensen ontmoet! xx😊

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 6 )

 


Hoi! Kun je daar misschien bij een club gaan? Die elkaar eens in de week zien zoals scouting of een jongerenclub of iets met muziek, film etc .Dan maak je makkelijk contacten en weet je ook zeker dat je elkaar regelmatig tegenkomt. Zou fijn zijn! :) 

Groetjes liefs Tartan X 


Bij een sport gaan zou ook kunnen. Maar ja, je woont afgelegen dus dan kan dat lastig zijn. Als het online moet kun je idd het beste dingen als snap en insta proberen.

Succes


Thanks allemaal!!!!


Hoi, lukt het al om zulke contacten te leggen? 🙂 En ook heel fijn en lief dat je dat kampvuur had met dat schattige meisje dat bij je op schoot kwam zitten. Zo cute 🥰. 

Groetjes liefs Tartan X 


Hi

nee ik heb nog geen contact gelegd met mensen. 
ik vind het fijn dat ik op het forum zit dat helpt ook al❤️
Ik denk niet dat ik naar een club kan want de dichtstbijzijnde stad is 30-40 minuten rijden 

xxx m


Reageer