Skip to main content
Vraag

Geef ik het verkeerde signaal?

• November 4, 2025
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

sanne
Forum|alt.badge.img+1

ok, dus ik heb deze vriend van mij, maar ik denk dat ik misschien de signalen af geef dat ik hem leuk vind.

ik weet bijna 100% zeker dat ik bi ben ong. 70% meiden 30% jongens, en die jongens die ik dan wel leuk vind zijn echt wel zeldzaam, dus het is sowieso ook een vrei kleine kans dat ik hem ooit leuk zou vinden. maar ik ga bijv. echt heel vaak met hem om, ik ben ook een beetje clingy ( maar dat ben ik bij heel vertrouwde personen) en om heel eerlijk te zijn wil ik eigenlijk wel het liefste rond hem zijn, ik heb bijv. veel vrienden, maar ik heb niet het gevoel alsof ik echt ALLES bij hun kwijt kan, maar bijv. bij hem wel.  maar daardoor denk ik dat ik soms ook de verkeerde signalen af geef, als iemand zo zou doen bij jou, zou je dan denken dat diegene je leuk vind??

1 reactie

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Heyyy!

Ik kan natuurlijk niet in het brein van die jongen gaan en kijken wat hij denkt, maar ik denk dat je gewoon je normaal gedraagt. Je gaat gewoon met hem om, want hij een echte vriend is. En trouwens als je zeker wil dat er geen misverstand komt kun je misschien hem vertellen dat je Bi bent en het meeste op meisjes valt. Dat is dan heel duidelijk dat je niet op hem valt.

Hopelijk werkt dit 😊

liefs

-Tandenborstel:3