Gedroomd over een relatie met me beste vriendin

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Badge

Hoi, 

Ik heb vannacht gedroomd over mijn beste vriendin (laten we haar e noemen)

In mijn droom vertelden ze me dat ze lesbische is en verliefd is op een meisje. E kreeg met dat meisje en stiekem werd ik daar heel erg jaloers op ,want ik ben al heel erg verliefd op e.

later in mijn droom ging het uit tussen haar en dat meisje en natuurlijk was ik daar blij om want e vertelden me dat dat kwam o dat Ze mij stiekem leuk vond. In mijn droom gingen we ook zoenen enzo. Dit voelde allemaal heel erg vooral die emoties voelden heel sterk 

 

toen ik wakker werd voelden ik me heel erg verliefd en geliefd. 

 

dus mijn vraag is wat betekent deze droom?

kan iemand mij antwoord geven of zeggen wat jullie denken ,want ik ben in de war 


1 reactie

Badge

Deze droom kan “true love” zijn! YOU ARE IN  LOVE :)  het goed is voel je je dan heel fijn en gelukkig. Als ik jou was zou ik naar e toegaan en tegen haar vertellen dat je over dr gedroomd hebt, en nee joh je hoeft niet alles precies te vertellen maar misschien kan je aan haar reactie merken of zij jou ook leuk vind! Ik weet verder natuurlijk niet of jij hebt bekend gemaakt dat je op meisjes valt en of e ook in real life lesbisch is. Maar er zit ook een minpuntje aan die mooie droom van jou want dromen kunnen ontzettend goed misleiden...uit je verhaal begrijp ik dat je e voor je droom nog niet leuk vond dus het had best kunnen zijn dat als jij deze droom nooit had gehad je e nu niet leuk had gevonden, denk daarom goed na of je haar echt leuk vind of dat jou droom misschien een te mooi beeld heeft gegeven..

Ik hoor graag nog van je!!

xo anoniem

Reageer