Skip to main content

Ik heb een meid in m’n klas we noemen haar ff Lotte. Lotte is een lieve leuke meid waar ik ook wel goed mee op kan schieten. Maar ze doet soms een beetje raar. Als ik met haar alleen ben doet ze heel lief tegen me en lijkt het wel alsof ze verliefd op me is, maar op school in de klas praat ze weleens tegen me maar negeert me voornamelijk en maakt me belachelijk. Wrm doet ze dit? Is het om stoer te doen voor de klas ofzo, en zou ze me echt leuk vinden?

Hey, ik ben zelf een meisje van 13 jaar en als IK een jongen/meisje leuk vind, ben ik vaak hyper/druk rond diegene en wil ik graag hun aandacht, ik wil met ze praten etc..

Ik denk dat ze je mogelijk leuk vindt, maar bang is dat anderen dat raar vinden OF dat ze je aardig vindt en graag vrienden wilt zijn maar niet weet hoe. Je zou het haar anders ook een keertje kunnen vragen als jullie alleen zijn, t liefst niet over app (want dan zie je haar gezicht/echte reactie niet).

Hopelijk heb je hier wat aan!!


Hoi @Yes123 

Wat @ikBenEenAlien klopt.

De vraag is of jij haar ook leuk vind, als dat wel zo is kun je inderdaad met haar alleen even praten.

Als dat niet zo is hoef je denk ik niks te doen.

Succes!


@ikBenEenAlien  @ItzJustin dankjulliewel voor jullie reactie 


Reageer