Heyy @Zelle,
Mijn eerste reactie was: Wauw, wat is dit een mooi gedicht! Zoveel emotie en het is gewoon een super goed gedicht. Ik vind het echt knap dat je zulke goede gedichten kunt maken! echt waar. :)
xx Eenmeisje004
Mooi gedicht!
Een ding, misschien kan je een andere dichtvorm gebruiken. (vgm heette dat dichtvorm idk??)
Zegmaar, dat je ipv AABB bijv ABAB doet.
Wel een super mooi gedicht!
Groetjes, Sano07
Hoi heel vet en lief ! Ik vind het echt mooi. Mag ik het kopieren?
Grtz en liefs Julian X
Thanxx voor jullie reacties
@Eenmeisje004
Bedankt voor je lieve reactie
@Sano07
Je heb gelijk
Thanxx voor je tip
@Julian12
Je mag het kopiëren
Mij boeit niks
Hallo Zelle :)
Nice gedicht. Ik zou het zelf heel cute vinden als ik zoiets van een meisje zou ontvangen. Dus ik denk dat diegene die dit ontvangt het ook een heel mooi gedicht zou vinden :)
-TheMightySlayer <3
@Zelle dankjewel, echt leuk gemaakt !
Grtz en liefs Julian X
heyy zellen wat een mooi gedicht persoonlijk heb ik niks het woord wonder heb ik kleine haat naar opgebouwd maar het is echt een heel mooi gedicht heb je toevallig ook een bepaald persoon naar wie je het hebt gestuurd
Misschien is het een goed idee om dit gedicht aan mijn crush te geven
Zoals wat Ellen heeft gedaan
Ja, ik neem al jullie tips mee
En ik zet niet mijn eigen naam erop
Ik zet Zelle erop
X Zelle
Het is echt een pracht gedicht mag je trots op zijn;)
(Onnodige quotes verwijderd)
Thanxxxxx voor je lieve reactie
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ik kan niet eens ywee woorden zeggen die op elkaar rijmen laat staan een gedicht schrijven wow echt mooi!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhh wat mooi, ik krijg tranen ervan. Super mooi gedaan echt waar, mijn applaus. Ik hoop dat je er zelf ook trots op bent, het is een super lief gedicht. Het toont veel liefde en emotie en dat maakt het ook zo speciaal @Zelle
MCES
Ik heb dit in een briefje geschreven
Morgen ga ik in zijn kluisje doen
X Zelle
@Zelle ahhh laat je het ons weten hoe het is gegaan.
Kiss me
MCES
@Zelle ahhh laat je het ons weten hoe het is gegaan.
Kiss me
MCES
Ja ben ik ook benieuwd naar
Hoi Zelle wat mooi dit gedicht ! Ik hou heel veel van gedichten ! . lief hoor. En heb je het nog in zn kluisje gedaan ?
Lieve groetjes Ellen -xxx-
@Zelle ik weet 100% dat hij het heel mooi gaat vinden en dat jullie verkering gaan krijgen
Ik hoop het voor je
Kiss me
MCES
X Zelle
Ik ben voor je aan het duimen!!
X Zelle
Ik ben voor je aan het duimen!!
Wij allemaal duimen voor je
@Zelle ahh ik hoop echt dat het iets wordt
Het gaat gebeuren
Kiss me
MCES
X Zelle
Ik hoop voor je dat hij jou ook leuk vind . En het is echt een prachtig gedicht!
-TheMightySlayer <3
Ik weet dat het iets gaat worden want ik weet dat️
Het moet lukken ! Het is een heel mooi gedicht Bij Ellen lukte het ook, haar vriend smolt voor haar gedicht dus moet het bij jou ook lukken. Ik zou zeker wel smelten hoor :)
Het gaat gebeuren
Kiss me
MCES
Je lijkt nu echt op een van mijn online vrienden. Die had mij ook zeker-weten voorspeld dat een online meisje (ja, ik doe ook aan online relaties) mij leuk vond. En het bleek ook zo te zijn. Ik had 1,5 maand een relatie met haar, en ze was het meest geweldige meisje ever xD.
-TheMightySlayer <3
Het gaat gebeuren
Kiss me
MCES
Je lijkt nu echt op een van mijn online vrienden. Die had mij ook zeker-weten voorspeld dat een online meisje (ja, ik doe ook aan online relaties) mij leuk vond. En het bleek ook zo te zijn. Ik had 1,5 maand een relatie met haar, en ze was het meest geweldige meisje ever xD.
-TheMightySlayer <3
Dat meisje