Skip to main content

Wat vinden jullie van het gebruik van tinder of anderen dating apps 

mijn vriendin heeft het namelijk over een bericht uitgemaakt want blijkbaar was ze vreemd gegaan met een anderen jongen maar nu dacht ik aan online date want er wonen niet veel mensen van mijn leeftijd in mijn buurt 

hoi @Kip2004,

 

op zich is het nooit leuk als je vriendin het uitmaakt, zeker als het onverwachts komt en dan ook nog via een bericht….

en nu denk je dat ze vreemd is gegaan of weet je dat? Had ze dat in het berichtje gezet of waarom weet/denk je dat?

Verder vraag je je af met wie ze dan vreemd is gegaan omdat er weinig jongens in jouw buurt wonen van jullie leeftijd. Het zou dan inderdaad wel kunnen dat ze via een dating app of gewoon social media iemand anders heeft leren kennen.

Ik hoor best vaak dat wat oudere pubers op dating apps zitten, maar dat wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat je ex dat ook heeft gedaan.

Dat zijn een heleboel vragen, maar ik las net ook nog een ander topic van jou waarin je vertelt dat je gisteren (of iig pas geleden) geëxperimenteerd hebt met een andere jongen. Op zich is er met experimenteren met iemand van hetzelfde geslacht niks mee. Ik doe en wil zelf niks anders, want ik val alleen maar op jongens. Alleen als je een half jaar met een vriendin hebt of had dan is experimenteren tijdens verkering met haar niet echt handig om het zo maar te zeggen. Eigenlijk hoort het niet, tenzij het ok zou vinden.

Nou vraag ik me af of het kan dat zij een vermoeden heeft van jouw experiment of misschien het wel echt te horen heeft gekregen van iemand die dat kan weten.

Dat zou dus ook een reden kunnen zijn dat zij het via en bericht heeft uitgemaakt.

Wat denk jij dat er aan de hand is?

 

Gr. MickeyMouse

 


Meeste dating apps zoals Tinder zijn voor 18 en ouder dus officieel mag je er nog niet op. Je kan ook snap, wink of yubo of zo proberen.


@MickeyMouse 

WoW zij heeft het uitgemaakt met mij om dat ze mij verteld heeft dat ze vreemd is gegaan 

het experimenteren vond ze oké (nu snap ik waarom) 


hoi @Kip2004,

 

Ok, bedankt voor je uitleg. 

Jammer dat je je account hebt laten verwijderen, maar misschien lees je dit nog wel.

Ik wens je het allerbeste.

 

Gr. MickeyMouse


Reageer