Skip to main content

Er is een jongen waar ik nu al een tijdje verliefd op ben, (2 jaar) en hij en ik hadden ook wel al best wel lang een relatie. (Anderhalf jaar). Hij heeft het een maand geleden uitgemaakt omdat hij een ander meisje leuk vind. Hij zit een klas hoger maar zij zit in mijn leerjaar dus ik zie haar elke dag!. Ze knuffelen ook voor mijn neus om mij een kut gevoel te geven. Gister zaten zij en haar vriendinnen me belachelijk te maken, en te pesten omdat ze boos is dat ik verliefd op hem ben, maar daar kan ik toch niks aan doen?. Gister liep ik nadat ze me hadden uit gescholden naar de wc, omdat ik moest huilen. Vervolgens riepen ze dat ik lekker moest gaan janken en liepen ze expres achter mij aan om mij te zien huilen. Ze hebben nu aan iederen verteld dat ik moest huilen op school en nu maakt iedereen me belachelijk. Hij haat mij nu ook omdat ze een onzin verhaal heeft opgezet over dat ik ben begonnen en er niet tegen kan dat zij nu iets hebben en daarom ruzie heb gezocht. Ik vind het heel belangrijk wat hij van mij vind, omdat ik hem heel leuk vind. Ik weet niet meer wat ik moet doen, heb er heel veel pijn van dat het klaar is, en wil ook niet meer naar school. Help?

Hey S, 

Jemig wat vervelend! 
zelf denk ik dat er een grote kans is dat ze jaloers is omdat ze zelf nog onzeker is over de relatie. Als ze heel zeker zou zijn, zou het haar namelijk niks uit moeten maken dat jij hem ook leuk vond. Jullie hadden bovendien een relatie dus daar kan ze weinig tegen in brengen. Ik snap dat je nog gevoelens kan hebben voor deze jongen maar eerlijk gezegd klinkt het uit je verhaal dat hij het niet waard is, als hij je zo kut probeert te laten voelen nu het uit is. 
Probeer je van de andere mensen op school niks aan te trekken ( I know dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan) want over een paar jaar zie je waarschijnlijk niemand van deze mensen nog. Misschien is het fijn om je even helemaal op schoolwerk te focussen zodat je wat afgeleid bent?  
anyway je bent niet alleen! 
Ik weet niet of je hier ook maar iets aan hebt, maar hoop voor je dat het beter wordt!


hey girl hey. ten eerste, hij is duidelijk een jerk en jij bent beter dan hem. Hij is duidelijk iets mis gelopen wat nu zijn probleem is. Ik weet wel 100% zeker dat jij beter bent dan haar en dat hij later vast wel spijt ervan gaat krijgen. Maar ik denk dat het nu het beste voor je is om toch verder te gaan want hij is duidelijk heel gemeen tegen je. Ik hoop dat je eruit kan komen en vergeet zeker niet sterk in je schoenen te staan en die rot meiden van je af te bijten! Ik weet zeker dat je dit kan meid!

#staystrong

-Whenthedepressionhits<3


Reageer