Skip to main content

Hoii,

Ik had drie weken lang met een jongen en ik vind hem heel erg leuk. Alleen ik kwam er achter dat hij achter m'n rug om met nog iemand heeft genomen. Hij zei dat hij gelukkiger was met haar. Ik voel me echt gebroken. De laatste tijd ben ik ook vaak chagarijnig daar door. Iemand tips hoe ik er me om kan gaan

 

Xjes Lonley girl

 

 

Hoii,

Ik had drie weken lang met een jongen en ik vind hem heel erg leuk. Alleen ik kwam er achter dat hij achter m'n rug om met nog iemand heeft genomen. Hij zei dat hij gelukkiger was met haar. Ik voel me echt gebroken. De laatste tijd ben ik ook vaak chagarijnig daar door. Iemand tips hoe ik er me om kan gaan

 

Xjes Lonley girl

 

 

heyy, ik begrijp hoe lastig je situatie is. Onthoud vooral dat je beter verdient! hij gaat spijt krijgen, hij is gewoon een eikel. het ligt niet aan jou, misschien kan je meer afspreken met je besties? of met andere jongens?

 


probeer hem zo snel mogelijk te vergeten. ga leuke dingen doen met je vrienden. het is gewoon een eikel. het ligt niet aan jou want ik weet zeker dat je en hartstikke leuk persoon bent. je verdient veel beter dan dit.


Gebroken hard fix tutorial:

stap 1: Koop lijm

stap 2: pak hart:

stap 3: Lijm hart;

stap 4: Gefixt :D

Henk, ik heb even naar je reacties gekeken, maar we zijn hier op het forum om elkaar te helpen. Niet om de lolbroek uit te hangen.


Reageer