Gebroken hart....

  • 21 March 2018
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben een meisje van 14, bijna 15.
Er was een jongen die ik leuk vond. Hij is 17 maar dat is no big deal voor mij. Zijn zusje is een vriendin van mij maar die wist het niet. Maar dat terzijde. Wij waren aan het snappen wat allemaal leuk was en ik begon gevoelens te krijgen. Die gevoelens zijn heel erg geworden alleen ik kwam er 3 maanden geleden achter dat hij een vriendin had. Ze hadden al een jaar een relatie.... Dus ik snapte hem meteen en uiteindelijk hadden we alles uitgepraat. Hij zei toen dat hij in een 'break' zat met z'n vriendin. Maar hij zei dat ze het wel wist. Een week later kreeg ik een berichtje dat ze erachter was gekomen en dat hij daar weer over gelogen had. Ik heb hem toen de keuze voor gelegd haar of mij, maar ik zei er wel bij dat hij de keuze al waarschijnlijk gemaakt had want hij kon haar om een reden niet los laten. Toen vroeg ik wat hij daarover dacht, maar hij blokkeerde mij en dat is nu nog steeds zo. Ik heb nog steeds gevoelens voor hem maar weet niet wat ik ermee moet. Heeft iemand tips over een gebroken hart? Ik zie hem trouwens ook elke dag op school. Dat maakt het het allermoelijkst.

Groetjes,
Confused af girl x

3 reacties

Hey!

Ik help je wel even. Dit is best een rare situatie als je het mij vraagt. Over het blokkeren weet ik ongeveer wel waarom, misschien was hij in de war en kon hij niet kiezen (Wat je ook zei ^^) Geef het wat tijd als je het mij vraagt. Als hij je blockt, betekend niet dat je afgewezen bent 🙂 Anders had hij dat wel gezegd, toch? Als je hem nog een keer ziet, kun je doen alsof alles vergeten is.

En daarna misschien na een tijdje vragen waarom hij dat bij je deed, dan is hij wat kalm en kan hij het vertellen 🙂 Als het echt een teken is van afwijzing (Wat heel onwaarschijnlijk is) Dan is het niet erg! Er zijn genoeg jongens op de wereld! Maak je daar geen zorgen over, bovendien ben je 14 (Bijna 15, alvast gefeliciteerd) Dus je hebt nog genoeg tijd 🙂 Wat mij helpt voor liefdesverdriet is LoFi (Zoek het op ;)) Ik hoop dat dit je holp ;)

Succes!
-Robin
Hey!

Ik help je wel even. Dit is best een rare situatie als je het mij vraagt. Over het blokkeren weet ik ongeveer wel waarom, misschien was hij in de war en kon hij niet kiezen (Wat je ook zei ^^) Geef het wat tijd als je het mij vraagt. Als hij je blockt, betekend niet dat je afgewezen bent 🙂 Anders had hij dat wel gezegd, toch? Als je hem nog een keer ziet, kun je doen alsof alles vergeten is.

En daarna misschien na een tijdje vragen waarom hij dat bij je deed, dan is hij wat kalm en kan hij het vertellen 🙂 Als het echt een teken is van afwijzing (Wat heel onwaarschijnlijk is) Dan is het niet erg! Er zijn genoeg jongens op de wereld! Maak je daar geen zorgen over, bovendien ben je 14 (Bijna 15, alvast gefeliciteerd) Dus je hebt nog genoeg tijd 🙂 Wat mij helpt voor liefdesverdriet is LoFi (Zoek het op ;)) Ik hoop dat dit je holp ;)

Succes!
-Robin


Hey!
Bedankt voor je reactie. Ik heb het al heel veel tijd gegeven want het is nu al zo'n 14 weken geleden. Het doet nogsteeds pijn en hij was zeker niet in de war anders had hij me wel gedeblockt. Wel bedankt en ik ga ff kjiken op die site. En bedankt voor de felicitatie!!
Heyo,

Ik snap dat het pijn doet. Ik had hetzelfde met een meisje. Ze wees me af maar het was heel verwarrend. Ze reageerde anders op me vragen toen we met elkaar praatte. En reageerde heel ontwijkend op app. Ik heb er nog steeds last van, maar ik ben natuurlijk anders dan jij 🙂 Als het heel erg is, zou ik misschien naar iemand gaan die je vertrouwt en praten. Of met degene praten dat je pijn voelt en zeggen waarom hij je geblockt heeft. Als hij niet wilt antwoorden, probeer hem dan te vergeten. Hij komt uiteindelijk wel terug, dat weet ik zeker ;)

-Robin

Reageer