Skip to main content

Hoiii

ik weet heb

t niet hoe ik het moet uitleggen maar vandaag was het een vreselijke dag! dus ik had tegen een vriendin verteld dat ik een crush heb/had op een jongen en toen wist zo’n meisje ervan en die zei het tegen haar beste vriendin en die zei het tegen 2 meisjes ze zei dat hun het niet door moesten vertellen maar ja hun vertellen alles door dus hun gaan naar die jongen en zeggen iemand vind je leuk hij  zegt wie en toen ook nog zeiden hun je zou het niet verwachten en toen zeiden hun mijn afkomst en hij weet meteen en zijn vrienden stonden erbij en nu zitten ze me te irriteren dat ik op hem ben en hij negeert me en vind me gestoord ja het was dram en de helft van de klas weet het😭😭😭

Ik wett echt niet meer wat ik moet doen help..

Hoi @1Anoniempje1 ,

het klinkt alsof je in een moeilijke situatie zit op het moment; het is natuurlijk niet leuk als iemand je geheimen gaat doorvertellen, al helemaal niet als je crush het dan ook nog eens weet. 

In het moment lijkt het misschien alsof alles misgaat, maar ik beloof je: de wereld vergaat echt niet omdat je crush weet dat jij hem leuk vindt. Misschien vindt hij het stiekem hartstikke leuk dat jij hem leuk vindt, voor hetzelfde geld vindt hij het raar. Maar als ik je een tip mag geven, is het deze: 

If you're gonna be judged, be the person they're judging. 

Hij weet het nu toch. Blijf lekker jezelf en ga je niet schamen als hij erbij is, dat heeft geen enkel nut. Het is moeilijk, dat snap ik, maar het is het niet waard om jezelf aan te gaan passen door deze ene inconvenience. (ik weet het Nederlandse woord niet). 

De kans is groot dat iedereen het na een maandje alweer is vergeten, maak je dus niet te veel zorgen erom. 

Liefs Samuel 

Dankje ik voel me nu beter!

Reageer