Skip to main content
Vraag

gay met vriend?

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik was dus weer met mijn vriend vaan de cinema gegaan. Wij hebben nu al 2 keer handen aangeraakt maar hij is verliefd op een meisje. Hij zijn deze keer wel, dit wordt echt gay maar mag wel een keer. Kan het dat hij bi is? Ik heb al een een heel kleine foto van zijn pensis  gezien (1 seconden) en wil wel meer. Hie kan dat best zonder dat tegen hem te zeggen.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 24, 2025

probeer dichterbij te komen, meer afspreken, vraag misschien een hapje van zn eten ofzo. of app hem dat je netflix and chill wil, hij krijgt dan hopelijk de hint wel, 

-tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4-

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey! ​@Anoniem.Boy. Het klinkt alsof je best nieuwsgierig bent naar zijn gevoelens en misschien zijn seksuele voorkeuren. Als hij verliefd is op een meisje, kan hij zeker ook bi zijn, dat betekent dat hij zich tot meer dan één geslacht kan aangetrokken voelen.

Als je meer over hem wilt weten zonder het direct te vragen, kun je bijvoorbeeld subtiel over LGBTQ+ onderwerpen praten, of vragen wat hij vindt van bepaalde dingen, zoals films of muziek met LGBTQ+-thema’s. Zo kun je zijn reacties zien zonder het meteen over hemzelf te hebben. Ook kun je vragen wat hij vindt van biseksualiteit of wat dat betekent, dat kan het gesprek openen.

Wat denk je, wil je zoiets proberen?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2025

Ik heb dus tijdens dat hij op kamp was zijn snapchat kunnen bekijken (hij had het al eerder laten zien en over gepraat) waarin hij ook zecht dat hij op haar is. Ik heb al geprobeerd met een fake account maar daar wou hij niks sturen. Ik denk dat het best raar is om gewoon te vragen want ik heb nooit iemand gehad en we kennen elkaar al 9-10 jaar