Skip to main content

Hii, 

Ik ben hier eigenlijk meer om te vragen hoe jullie zijn begonnen met daten als gay zijnde.

Ik heb zelf pas 1 relatie gehad en dat was niet echt een goede ervaring en sindsdien ben ik ook niet echt meer aan daten begonnen. 

Vooral omdat de meeste jongens puur voor onenightstands gaan en ik meer iets zoek voor relaties enzo.

Heb zelf niet echt een bepaalde type, meestal zie ik wel knappe jongens voorbij lopen maar ben ik te bang om naar ze toe te stappen 

Dus ik vroeg me vooral af hoe zijn jullie begonnen met daten? 

Via wink mensen leren kennen en daar lang mee praten enzo en dan afspreken en beetje daten als je dat wil. Je kan ook gwn op een jongen afstappen hoe eng dat ook kan zijn.


Het nare aan op jongens afstappen is dat ik nooit weet hoe ze reageren en dat maakt t voor mij eigenlijk een no-go


Hoi  @Adev ,

Wat naar dat je geen goede ervaring hebt gehad met die jongen. Ik vind daten onder 20 jaar best raar. Ik denk dan geniet van je jeugd, zolang je het nog hebt. Anderzijds snap ik ook dat een relatie ook heel leuk kan zijn. Lekker knuffelen, zoenen met elkaar.

Deze gay struggles zijn zo herkenbaar:slight_frown: ! Ik ben zelf verlegen, durf ook niet op te stappen naar een knappe jongen; Ik zelf krijg ik dan ook een glunder op mijn gezicht. Misschien ook een advies voor mijzelf step out of the box, probeer het gewoon, wie niet waagt wie niet wint!

Ik heb zelf nog nooit gedatet. Die online gay date sites zijn inderdaad alleen maar voor seks. Genoeg verhalen gehoord van mensen die liefde en vriendschap zochten en wat ze kregen was seks. Zelf wil ik een duurzame relatie, ik zie wel of er iemand op mijn pad terecht komt. 

Sta jij bekend in je omgeving dat je homo bent? Als andere jongens dat van je weten en je leuk vinden kunnen ze jouw makkelijker contacteren, is de drempel ook minder hoog om het te vragen.

MIsschien ken je Jong & Out wel, het is geen dating site. Maar je kan daar in contact komen met andere jongeren. 

Groetjes van mij!


Reactie komt eraan moet alleen nog goedgekeurd worden door de moderators.


Hoi, 

Ik ben bekend met jong & out maar ik heb het weer verwijderd omdat in contact komen met andere toch moeilijk bleek te gaan. 

Ik ben zelf out tegen over mijn vrienden, ik ben alleen onlangs van middelbaar onderwijs naar hbo overgegaan en ik doe een sport opleiding dus ook hoe gaat het me weer tijd kosten om volledig weer uit de kast te komen. 
 

Bovendien bedoelde ikke met ‘daten’ eigenlijk meer een serieuze relatie dan onenightstands. De nare ervaringen zijn er eigenlijk 2. De ene wel veel erger dan de andere, namelijk ik vond een jongen leuk en daar heb ik dus een nacht geslapen en van het ene kwam het andere. Alleen sindsdien negeer hij mij en bleef hij super awkward tegen over mij. Dus daardoor ga ik sws niet meer voor onenightstands..


Hoi, ik heb presies het zelfde probleem ik gebruik meestal snapchat om met mensen te praten haha

 

Deel tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm regel 4. 


Reageer